Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tips om kvalitets pipe(nøkkel)merke? Har nå klart å ødelegge 2 stk...

Tenker du på skralle nå?

1/4" skraller blir fort slitt og går gjerne i stykker om man drar til for hardt..

Du bør kjøpe noe litt dyrt, Hazet, Belzer, Stahlwille eller noe slikt. Har noen ordentlig gamle skraller som nok er 50 år gamle.. Disse er like gode enda.

Til normal skruing bruker jeg faktisk mest biltema, har bytta ut en 1/4" på 6 år..

God kveld i stugu! Nei tenkte på piper, som er til min momentnøkkel, men begge pipene ble ødelagt i ste. Hazet har jeg hørt om :) Takk for tipset forresten.

High Torque piper for luftverktøy, hazet og andre har det, knekker du de så kan du bytte navn til Hulk ;)

Skrevet

High Torque piper for luftverktøy, hazet og andre har det, knekker du de så kan du bytte navn til Hulk ;)

Er vel en felles "understanding" hvis piper osv er sorte skal de tåle juling. Overganger til større verktøy skal man generelt ikke stole på, det er alltid en grunn til at de små ikke gjør jobben..

Skrevet
Apropo W124 vs E34.. Merca har en helt annen opplevd kvalitet...Mer voksen følelse.. E34 er mer den frekke lille rebellen som ypper seg med store sterke merca (på 80tallet altså)

Hvis du med liten mener marginal i relasjon til markedsandel er jeg helt enig, men E34 er ingen liten bil vis a vis W124. Det ble solgt en del E34 518i som firmabiler samt noen 520i/525i´er til private, men det skulle ikke forundre meg om Mercedes-Benz solgte 8-9 W124´er for hver E34 BMW solgte i Norge på denne tiden. Audi 100 (C3) og Volvo 740 var billigere og dermed folkets valg i denne klassen.

Skrevet

da sitter man her igjen da, og venter på kunder som ikke kommer, og kjeder livet av seg :P gleder meg til folk for penger i lommeboka si og trenger deler igjen! :P

Skrevet

Jeg må si at det er skremmende hvor lite E30 som kjører rundt i landet... Jeg kjørte hjemmefra til Svinesund, deretter tilbake til Norge og Østerdalen til Trøndelag. Hjem igjen kjørte jeg via Dombås og ned mot Lillehammer, så tok jeg europaveien hjem igjen. På denne turen så jeg 4 stk. Én hvit cab på sørlandet et sted, en mørk blå touring som sto ved en garasje på østlandet et sted, en blå 2-dørs som så ganske bra ut traff jeg et stykke før Lillehammer og en rød original 2-dørs rett etter Lillehammer. Dett var dett.

Er det omtrent bare jeg som har E30 som bruksbil? Jeg har kjørt nesten problemfritt i to og et halvt år...

Etter en slik tur sitter jeg faktisk med inntrykket av at hele Norge har enten grå Kia, eller grå Golf :lol:

Skrevet

:wink:

Jeg må si at det er skremmende hvor lite E30 som kjører rundt i landet... Jeg kjørte hjemmefra til Svinesund, deretter tilbake til Norge og Østerdalen til Trøndelag. Hjem igjen kjørte jeg via Dombås og ned mot Lillehammer, så tok jeg europaveien hjem igjen. På denne turen så jeg 4 stk. Én hvit cab på sørlandet et sted, en mørk blå touring som sto ved en garasje på østlandet et sted, en blå 2-dørs som så ganske bra ut traff jeg et stykke før Lillehammer og en rød original 2-dørs rett etter Lillehammer. Dett var dett.

Er det omtrent bare jeg som har E30 som bruksbil? Jeg har kjørt nesten problemfritt i to og et halvt år...

Etter en slik tur sitter jeg faktisk med inntrykket av at hele Norge har enten grå Kia, eller grå Golf :lol:

Vel nå er snittalderen på norske bilparken ca 11 år, så så veldig rart er det vel ikke at du ikke ser mange biler fra midten av 80-tallet? Neste gang du kjører denne turen, prøv å tell biler fra 80 tallet, så ser du at de fleste har byttet ut til noe nyere og bedre. :wink:

Skrevet
må ikke glemme sort eller sølv passat/avensis, men tror du dekker ganske god prosent med den tanken der gitt ;)

Jeg tror jeg er blind for begge deler :lol: For når jeg tenker meg om, kan jeg ikke huske igjen noen Passater, og bare én Avensis :lol: hahaha

Skrevet

de fleste passater blir somregel brukt til og fra jobb og til å hente ungene i barnehagen, så er kanskje ikke så mange på e6'n :P får skylde på det ;) men det er iallefall ikke til å skyve under en stol at norges bilpark er kjedelig, sånn i bunn og grunn ;)

Skrevet

Jeg er pakistaner, så ja. Da veit du det..

apropo kunder som ikke kommer...Vi er 4 heltidsansatte + dagligleder + 2 deltidsansatte her på kontoret... dette fører til at vi ikke har en dritt å gjøre...

Skrevet

takk for at du opplyste om min uvisshet wicky :P

kjedelig å ikke ha noe å gjøre da -_-

styra nettopp med å hente 10 pakker med nøkkelringer fra øverste hylle på lageret, med truck og greier, og når jeg hadde fått de ned og satt pallen opp igjen, og trucken på plass, fant jeg ut at de skulle ha 10 av de pakkene inni eskene, ikke 10 esker... så da var det bare å plukke ut 10 pakker (300stk), og slenge resten opp igjen(ca 20 000stk) :P

Skrevet

Vel...da har du iallefall hatt noe å gjøre...jeg har hatt 2 tlf...sett på no bilder på facebook, sjekket twitter, surfa instagram, drukket 1 kopp kaffe, sett igjennom bimmers, sett igjennom ny biler på finn, leita etter kjøleskap.. og nå er jeg arbeidsledig...og jeg har bare vært her en time...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...