awt Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Awt: slik ser det ut hos meg:http://db.tt/jCvRd78T Så prøver du knappen til høyre for den du har brukt til nå. Om du lagrer bokmerkene under "bokmerkelinje" får du de opp på en liten linje under addresselinjen når du trykker på adresselinjen (om du ikke var klar over det).
flonoen Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Shiiiiit den knappen har jeg aldri tenkt på å trykke på! Takk for hjelpen. Fy faen for en retard jeg er iblant
Nytern Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Se der, 3 kommentarer på rappen som matchet avataren
bcRichard Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Henta meg ny bil idag! Toyota Starlet 1982mod. Med bakhjulstrekk, morsomste jeg har kjørt på lenge Illustrasjonsbilde:
Tzunami Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Går vel 2stk E46 M-tech2 i KR nå som min er der.. Hadde den grå kanthjul da, og sota ruter bak? Var sikkert den andre da, når jeg tenker meg om så var det en kar bak rattet (tror jeg) så ikke då altfor godt på detaljer desverre:/
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Henta meg ny bil idag! Toyota Starlet 1982mod. Med bakhjulstrekk, morsomste jeg har kjørt på lenge Illustrasjonsbilde: [ Bilde ] Tøft det er jo en sånn bare i hvit Olsenbanden raser rundt med utpå Fornebu når de skal rape en koffert fra et fly
Jokkke Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Shiiiiit den knappen har jeg aldri tenkt på å trykke på! Takk for hjelpen. Fy faen for en retard jeg er iblant Hvorfor er du aldri på BMW treffene vi arrangerer i Bergen?
noekult Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Henta meg ny bil idag! Toyota Starlet 1982mod. Med bakhjulstrekk, morsomste jeg har kjørt på lenge Illustrasjonsbilde: [ Bilde ] Herlig
powerfulglenn Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Noen som skal selge motor til E39 ? PM MEG
Fredrik Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Ja... jeg hadde for over 20 år siden to stk. forgjengere til Land Rover Defender... Serie 3 (88" og 109"). Den gangen var forgjengeren til Suzuki Jimny... SJ410... enormt populær som "børstraktor" for folket (begrepet SUV var ikke oppfunnet ennå). Jeg var naturligvis medlem av Land Rover klubben og i den sammenhengen var jeg med på det såkalte Trandum Trophy som var et slags lokalt Camel Trophy Challenge... bare at det var åpent for alle typer 4x4 biler. Suzuki vant ofte disse konkurransene med SJ410. Det at de var svært lette konstruksjoner kompenserte for nesten alt annet... MINNER!! Var på Trandum Trophy i 1990 sammen med min fetter. Han kjørte en ny strøken Range Rover. Vi "lekte" oss litt, men de mest utfordrende traséene holdt vi oss unna. Opplevde forøvrig "bilens" svar på ett froskehopp. Kraftig ombygd Jeep, V8, kompressor og stor lysgass. Krevende løype, stopp foran vanngrop, vurderinger fram og tilbake, på med lystgass og fult turtall. Bang, ett satans brøl og bilen praktiskt talt hoppet. Dessverre ble det litt for mye bye i hoppet så han greide ikke "flyte" på vannet og gikk med fronten ned først som gav ett titalls tillskuere en brun og gjørmete dusj. Hehehe... artige minner. Jeg husker best at jeg stilte opp med den korte Land Roveren (88") da oppgaven med å fire ekspedisjonsbilen ned et 5 meter høyt stup meldte seg. Det krevde hjelp av en annen ekspedisjonsbil som vinchet min bil langsomt ned stupet. Denne bilen var godt festet i et stort tre med et solid tau/rep. Når min bil nærmet seg bakken festet vi endestykket på min vinch til et tre foran min bil og trakk fronten på bilen langsomt mot treet slik at vinkelen på bilen ble riktig i forhold til bakken og forhjulene. Ganske morsomt egentlig, men også temmelig nervepirrende når Land Roveren på et tidspunkt hang i løse luften... Det hører med til historien at Land Roveren ikke ville starte da den igjen sto på alle fire hjulene. Årsaken var at oljen i støv/luftfilteret hadde oversvømmet tennpluggene. Det var imidlertid fort gjort å tørke av tennplugger, slanger etc.
flonoen Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Shiiiiit den knappen har jeg aldri tenkt på å trykke på! Takk for hjelpen. Fy faen for en retard jeg er iblant Hvorfor er du aldri på BMW treffene vi arrangerer i Bergen? Vert noe nå nylig? Eikås-treffet med bmwccn utgikk pga en helsikkes HV-"øvelse" på landsskytterstevnet på Voss, så reiste jeg på jobb igjen sist mandag, og blir i Spania tre uker til, så går glipp av neste Eikås-treff med bmwccn også :/ Men kan opplyse at jeg har vert på to treff med bmwccn hordaland i år og du var på ingen av de, så du har ikke helt rent mel i posen du heller
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 noen som har bildet av en sølv e46 mtech 2 med panserforlenger og x5-hjul? er/var en på forumet her sin, men finner ikke bildet av den :/
Anbefalte innlegg