Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
blir vell bare synsing, men klarte kjøre bilen hardt rett i fortauskant i går og nå står rattet skeivt mot venstre. lager skrapelyder og antispinn begynner å lyse om jeg svinger til høyre med litt fart. nå lyser antispinn hele tiden.

gjetter selv det er bøyd bærearm elns? skal inn med den på snapdrive på torsdag iværtfall, men tenkte høre her for løye om noen har en ide om hva det kan være :P

Virker som den E90en din blir rimelig greit brukt...

Edit: er det bare antispinn som lyser, eller er det 3 lamper?

Når jeg monterte coiloversene foran så kom den ledningen i klem, og jeg klipte av den når jeg rygga ut av verkstedet. Sjekk om det er en ledning som er ødelagt? :)

er antispinn, og så kom plutselig dekkpunkterings lyset på helt plutselig når jeg holdt på å kjøre bile hjem(ja kjørte forsiktig i lav hastighet) kan veldig godt vær at en kabel kan ha blitt klemt da hjulstillinga er totalt på tryne nå.

bilen har fått en del medfart i løpet av dem 10-12 000km jeg har kjørt den siden mai ja. har egentlig lovt meg selv å roe det ned. men er lite å gjøre med det nå...

wicky: håper ikke du mener meg? :P er jo jeg selv som har ødelagt.

Skrevet

Herregud, han drapsmannen har jæææææææææævli mye freaky shit på facebook! :o

"Det er ulovlig å ha sex med noken som ikkje er våkne. Det er den som voldtar sitt ansvar"

:shock:

Skrevet
var bare ment som en spøk relatert til den andre tråden ;)

haha åja ja så det nå når jeg leste tråden :P

vil også ha link O:)

Skrevet

Kan dere ikke bare hive ut en link da, er nyskjerrig som pokker selv på dette svinet :twisted:

Er jo det samme som å drive å sende PM til hverandre :wink:

Skrevet

Skal være veldig forsiktige med å henge ut folk med navn og bilde her.

Gunnar har vært i nok trøbbel rundt sånt...

Skrevet

Fy søren for en ekkel type, og alt det han skriver :evil: Her har vi nok med en real psykopat å gjøre, håper han ALDRI slipper ut blandt folk igjen :gunfire:

For min del så skulle han hatt ett nakkeskudd :angry:

Skrevet
Burde det ikke holde at faren hans ringte meg og ba meg om å si unnskyld fordi jeg var uenig? :wink:

....du kødder håper jeg?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...