bcRichard Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Damn det gikk fort.... Gratulerer....kondolerer.... Endelig spist middag i Harstad...faens norwegian stengte gaten 20min før avgang så måtte kjøpe nye billetter på sas...aldri opplevd så dårlig kundeservice som hos norwegian.. Var 10-12 stk som ikke rakk flyet så blir en massiv klage fra oss alle... Ps...kaldt her i nord... Hvor holder svigerforeldrene dine til? Må du ikke glemme å plystre, vinke, spytte, flashe med lysene etc. hvis du ser 124'en min
Markus E30 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Tror jeg så 124'n din på tur ned rustahøgda for et par dager siden?
Glema Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Her er noen bilder fra ett lite BMW-treff i troms i helga for de av dere som vil se https://www.facebook.com/media/set/?set ... 143&type=1
knut_olestad Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37047650Eeehe? 365 gamp på original turbo ja.. joda..
Markus E30 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Her er noen bilder fra ett lite BMW-treff i troms i helga for de av dere som vil se https://www.facebook.com/media/set/?set ... 143&type=1 Flott bilder det blei! Å noen av min og
Thewiz Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Noen som vet reglene i forhold til å levere skiltene på en bil? Tenkte å levere skiltene på bmwen nå i vinter pga vinterlagring. Men den skal eu godkjennes innen oktober. Hvis jeg avskilter den får jeg kun 1 år eu godkjennelse? Har de noe tidsramme på hvor lenge en bil kan være avskiltet før man kun får 1 år eu godkjennelse?
Tzunami Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Sier som Wicky: gratulerer og kondolerer! M5 neste? Du VAR den bilen. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt Takktakk! Blir nok m5 neste ja! Gleder meg til å begynne på nytt prosjekt, kommer til å prøve meg på mye gromdeler mens jeg holder på, men som alltid må man se hva økonomien tillater;) Uansett er det ingen tvil om at det blir bra, og håper jeg lever opp til forventninger!
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Ser det er blitt så populært med sånne små klistremerker som folk har på rutene i bilene, med gjerne litt småspydige eller ironiske tekster. Lurer på om jeg skal få skaffa meg en å ha i bakruta på E34en Siden bilen er høy og orginal så skulle det i så fall ha stått følgende: "FUCK STANCEWORKS"
janerik171187 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Noen som vet reglene i forhold til å levere skiltene på en bil? Tenkte å levere skiltene på bmwen nå i vinter pga vinterlagring. Men den skal eu godkjennes innen oktober. Hvis jeg avskilter den får jeg kun 1 år eu godkjennelse? Har de noe tidsramme på hvor lenge en bil kan være avskiltet før man kun får 1 år eu godkjennelse? eu følger vanlig syklus om skilt er levert eller ei, dvs om du leverer skilta og om du skal ha de ut igjen over vinteren så må du eu godkjenne den først, så hadde sendt den på eu nå, så er ikke det noe å stresse med prøveskilt etc senere. drøyer du 5 år så følger den fortsatt vanlig syklus i forhold til årsmodell. dvs okt 12, okt 14, okt 16, okt 18, okt 20, okt 22, okt 24, okt 26. dvs eu og tar ut skilt i mai 13 = eu til okt 14, eu og ta ut skilt i des 16 f.eks = eu til 2018
Fredrik Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Egentlig svært overrasket over en ting. Ser ikke rust på bilene her! 25 år gamle og veldig slitne japser som er så godt som rustfrie Står en stor 80-talls Mercedes i kjip stand hos en av naboene,skal ta bilder så kan Wicky og Fredrik få identifisere Den hadde dessverre mye rust, sikkert britisk import (det er veldig vanlig på luksusbiler). Lahore har vel innlandsklima med typisk tørr luft (type: Nevada/Arizona i USA). Pakistan er jo kjempestort i areal (dobbelt så stort som Norge) og de indre delene av landet inkl. Lahore og hovedstaden Islamabad ligger mer enn 1000 Km fra havet. Perfekt for de av oss som liker gamle biler... Pøs på med bilder... alltid kult å se hvordan ting & tang ser ut andre steder i verden der alminnelige turister ikke ferdes. Jeg vet at Pakistan er litt av hvert, men vis oss noe vi kan forstå og plassere i en fornuftig kontekst...
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 NoeKult : Denne minner meg så om deg
Thewiz Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Ok, så hvis jeg godkjenner den nå i oktober, så er den fortsatt godkjent til 2014 selv om den har stått et halvår uten skilt? Hvordan er det forresten med bredere dekk bak på BMW? Sålenge innpress og bredde er greit (7,5 " og 35 i inpress. Jeg har noen vinterdekk som er 7,5 i bredd og 35 i inpress rundt baut, men av en eller annen grunn er det satt på 215/45 foran og 225/45 bak. Får jeg godkjent bilen med dette når jeg fikk mangellapp på "feil innpress rundt om og ulik dekkdim foran og bak"
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 det skal vel være likk dekk dim fram og bak. og ikke mer en 5% forskjell på rulleomkrets/bredde/innpress
Anbefalte innlegg