Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karl Johan er gøy det. :)

Jeg er helt enig med dere, våpen har ikke noe på fest å gjøre. La ut bilde litt på trass i går. :) Tullete. Så beklager til alle som ble støtt av det. Skal ikke gjenta seg.

Skrevet

den bakfangeren kunne faktisk blitt kul. Fronten likte jeg, men de sideskjørta med de luftegreiene er fail.

"Csl-vingen" på bakluka burde fått behandling med balltre og slegge.

Skrevet
Nymalt garasjegulv :)

Det var jo ehm... blått? :)

Er det nytt eller gammelt gulv? Om det er nytt, hva har du gjort av forbehandling?

Skrevet
den bakfangeren kunne faktisk blitt kul. Fronten likte jeg, men de sideskjørta med de luftegreiene er fail.

"Csl-vingen" på bakluka burde fått behandling med balltre og slegge.

Ja fronten var ikke så værst men resten, gyselig! :evil:

Skrevet
Nymalt garasjegulv :)

Det var jo ehm... blått? :)

Er det nytt eller gammelt gulv? Om det er nytt, hva har du gjort av forbehandling?

Det er et forholdsvis gammelt gulv.

Kjøpte huset/garasjen i år og da var det ubehandlet gulv. Garasjen er bygget i 2006.

Jeg sprøytet først primer/heftgrunning

Så var det 10L med en eller annen 2 komponent tynn epoxy maling som ble brukt til grunning. Og dette er da første (og sikkert siste) mellomlag før vi skal ha på topplaget. Det ble brukt 20 liter med denne malingen.

Tror det blir bra. Var ganske mye ujevnheter i gulvet før vi begynte. Men det har fylt ganske bra, og jevnet det ut en del.

Siste strøk blir nok lysegrå.. hehe

Skrevet
Noen som har testa Shell V-power nitro+ diesel? :P

Det har jeg og min motor begynte umiddelbart å fuske. Jeg brukte opp tanken uten å blande den ut med annen diesel, men merket ingen effektforskjell utover at motoren gikk ujevnt på lavt turtall. Jeg tanket etterfølgende diesel hos Jet og alt var tilbake til normalen... motoren gikk bra slik den hele tiden har gjort i 310000 Km... :?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...