Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert noen som jobber hos BMW og programmering. Vil denne bli gratis for oss nordmenn også?

"BMW has begun releasing fixes to prevent the high tech thefts which used a method of cloning keys on the spot (by NFC key programming devices). In short, the car thieves broke into the car, accessed the BMW OBD port, and programmed a blank NFC key via a key programmer.

Models produced from 2007 to September 2011 are vulnerable to process, but BMW has just released a software upgrade for affected X5 and X6 models. Software updates for other affected models will be available in approximately 8 weeks.

A BMW spokesman confirmed that the upgrade will be carried out by dealers free of charge. Owners with affected cars should contact their BMW UK dealers or call BMW's UK hotline on 0800 083 4397."

Skrevet
S.Hafsmo: Takktakk! Props til deg for å gjenkjenne Avantasia, tror faktisk ikke at jeg har opplevd at andre jeg har spilt det i nærheten av har hatt snøring.. Metal opera er en undervurdert sjanger :headbang:

Farewell ligger nokk godt inne på topp 10 over mine all time favourites vertfall! Nydelig sang!

The Seven Angels, og The Scarecrow følger ikke langt etter de og! :D:applause:

Skrevet

Får to stk endeled verktøy på biltema, mtp prisen syns jeg de er kjekke å ha. ikke alltid like enkelt å banke.

Jørgen: ikke enig i at felgene nødvendigvis ser mindre ut med en mørk(ere) farge - ref mine. Men en lys oldschool farge hørtes kult ut ;)

Skrevet

534664.jpg

Jeg er ikke tøffel :!:

Dette må være den ultimate "er jeg tøffel?" testen. Hvis fruen åpner døra inn til badet og aksepterer at hjula har overtatt er man trygg [-o<

Skrevet
Du skal ha sånne du, Wicky!

http://www.ebay.com/itm/20-MRR-HR3-Merc ... 0780812728

Sølv bil er rått med polished felger synes jeg.. S-klasse må dessuten ha felger med minst mulig luft mellom eikene. I mine øyne :D 20" bør jo holde?!

Bilen under her har 22".

[ Bilde ]

har sikla litt på de der...men de er penest på bilde...ikke så fine i virkeligheten...Er ett par i Oslo som har slike i 20 på mercene sine og det ser bare litt...rart ut... Lurer på om det blir slr felger til neste sommer på merca...

Skrevet
[ Bilde ]

Jeg er ikke tøffel :!:

Det har jeg fått høre at jeg er, men jeg tok meg likevel den friheten å dra to felger inn i dusjen forige uke.

Det skal sies at jeg fikk kjeft av dama over telefon etter at jeg hadde reist på jobb og hu stakk innom huset mitt hvor hu fant felgrens, aluminiumspolish, en felgbørste og en drill på baderomsgulvet. :oops:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...