Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satan! Hadde vært digg å oppleve det. Synd du ikke fikk de til å lande, hehe.

Tror jeg hadde pissa på meg hadde jeg vært alene i bilen da! :|

Skrevet

Roger: Det var faktisk et elendig program jeg fant til Android som het "Ghost Photo" eller noe lignende. Så tok jeg bilde rett på en potteplante, så det så ut som hele planta var et spøkelse. :lol:

#-o

Da tror jeg ikke på deg når du sier at du har sett en ufo i kveld :lol:

Man skal ikke rope ulv vet du (eller hva faen ordtaket heter :lol: ) [-X

Skrevet
Det der har nå du også gjort Mads..

Eller var det kanskje bare photoshop? :)

Det bilde som jeg selv tok av den ubehagelige hendelsen er uredigert og 100% ekte ;)

Skrevet

Roger: Det var faktisk et elendig program jeg fant til Android som het "Ghost Photo" eller noe lignende. Så tok jeg bilde rett på en potteplante, så det så ut som hele planta var et spøkelse. :lol:

#-o

Da tror jeg ikke på deg når du sier at du har sett en ufo i kveld :lol:

Man skal ikke rope ulv vet du (eller hva faen ordtaket heter :lol: ) [-X

Nå innrømte jeg at jeg køddet den ene gangen for å virke mer troverdig nå da. Har ikke for vane å kødde med alt som er, hvertfall ikke når det er noe jeg mener er seriøst. :wink:

Skrevet
Satan! Hadde vært digg å oppleve det. Synd du ikke fikk de til å lande, hehe.

Tror jeg hadde pissa på meg hadde jeg vært alene i bilen da! :|

Hehe! Er glad jeg ikke var alene ja :) Det som var så rart at man blir jo nyskjerrig også selv om man er pissredd! Men det er jo rart om vi er de eneste i dette universet da! :wink: Men jeg kunne egentlig godt ha vært uten opplevelsen for min del, gikk litt for sterkt inn på meg :roll:

Skrevet

Det som var så rart at man blir jo nyskjerrig også selv om man er pissredd! Men det er jo rart om vi er de eneste i dette universet da!

Hehe, stemmer godt med min opplevelse og. Jeg ble så fascinert at jeg satt og stirret på den i 40-50 min før den forsvant uten å ta øynene fra den, men samtidig var det ganske ubehagelig siden man pokker ikke visste hva det var...Men for all del, man vet jo ikke hvor langt USA sitt luftforsvar har kommet. Det kan jo ha vært et uoffisielt forskningsprosjekt på tur.

Skrevet
Skal se om eg får leita det fram og lagt det ut

Nei.

jo.. ut med det.

Siden flere har delt sine meninger om både ufoer og spøkelser så kan jeg jo også dele et par historier til dere.

Jeg og min kjære nabo (lars-ole fra forumet) brukte stadig å sitte å slappe av med en grandis, film og kanskje litt dataspilling noen kjedelige kvelder når vi var yngre...

Vi satt da i kjelleren å spilte på en data en frisk vinternatt. Dataen stod inntil en vegg med et stort vindu som da var åpent, men deler av vinduet var dekt av gardiner.

Helt plutselig skvetter jeg noe så hinnsides! Det var noe som gikk forbi vinduet i ganske høyt tempo. Jeg vet med meg selv at jeg hørte noen som gikk utenfor på grusen, men tenkte ikke mer over før jeg så at noen gikk rett forbi vinduet. Vi var de eneste i hele huset, og det er ikke mye befolkning på denne delen av Vigra..

I et par sekunder satt jeg skjelven å tenkte hva i helvete dette kunne være. Jeg snudde meg skrekkslagen til min kompis og han hadde minst like store øyne som meg!

Vi snakket litt og drøftet hva dette kunne være, siden vi da hadde hørt noen gå over grusen som delvis var dekket av snø.. Etter mye om og men måtte vi ut å sjekke... Ikke en sjel, og ingen fotavtrykk utenfor vinduet..

Har også en annen historie, da det ble observert en eldre mann i mørk dress og en bukett av roser i hånden, spasere ut av kirkegården. Denne historien er usedvanlig ekkel og blir kanskje noe for personlig for et åpent forum.

Konklusjon: Jeg tror det er MYE mer som finnes der ute, men som er vanskelig å tro på uten at man opplever noe av det selv.

Skrevet

Vel, jeg lå og chillet på sofaen og så på TVen. På bordet lå par-tre tomme colabokser. Et av dem flytta på seg ca. 5-10 cm... Fikk fnatt og opplevelsen satte spor i meg i noen uker.

Det er veldig mange som opplever slikt...

Ouff, evighet siden jeg sto opp kl 7 og gikk ut kl 8 ass...

Skrevet
Vel, jeg lå og chillet på sofaen og så på TVen. På bordet lå par-tre tomme colabokser. Et av dem flytta på seg ca. 5-10 cm... Fikk fnatt og opplevelsen satte spor i meg i noen uker.

"The force is strong with this one..."

Skrevet

"The force is strong with this one..."

:lol::applause:

Skrevet

"Fnatt er den danske betegnelsen på skabb, hovedsakelig i underlivet."

http://no.wikipedia.org/wiki/Fnatt

:lol:

http://www.abctv.no/tv/abctv/110414/gad ... -sportsbil

Sportsbil?? Whaaaaat???

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...