[space] Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Nå er wicky ute og kjører med sommerfelgene sine Passerte akkurat kontoret her
316 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Haha, kult! Var det pga at de er så kantkjørte at du kjente han igjen?
SSM Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Skal se om eg får leita det fram og lagt det ut Nei. jo.. ut med det. Siden flere har delt sine meninger om både ufoer og spøkelser så kan jeg jo også dele et par historier til dere. Jeg og min kjære nabo (lars-ole fra forumet) brukte stadig å sitte å slappe av med en grandis, film og kanskje litt dataspilling noen kjedelige kvelder når vi var yngre... Vi satt da i kjelleren å spilte på en data en frisk vinternatt. Dataen stod inntil en vegg med et stort vindu som da var åpent, men deler av vinduet var dekt av gardiner. Helt plutselig skvetter jeg noe så hinnsides! Det var noe som gikk forbi vinduet i ganske høyt tempo. Jeg vet med meg selv at jeg hørte noen som gikk utenfor på grusen, men tenkte ikke mer over før jeg så at noen gikk rett forbi vinduet. Vi var de eneste i hele huset, og det er ikke mye befolkning på denne delen av Vigra.. I et par sekunder satt jeg skjelven å tenkte hva i helvete dette kunne være. Jeg snudde meg skrekkslagen til min kompis og han hadde minst like store øyne som meg! Vi snakket litt og drøftet hva dette kunne være, siden vi da hadde hørt noen gå over grusen som delvis var dekket av snø.. Etter mye om og men måtte vi ut å sjekke... Ikke en sjel, og ingen fotavtrykk utenfor vinduet.. Har også en annen historie, da det ble observert en eldre mann i mørk dress og en bukett av roser i hånden, spasere ut av kirkegården. Denne historien er usedvanlig ekkel og blir kanskje noe for personlig for et åpent forum. Konklusjon: Jeg tror det er MYE mer som finnes der ute, men som er vanskelig å tro på uten at man opplever noe av det selv. Det har jo mye om man er åpen for det eller ikke. Vet at barn har ofte lettere for å se ting enn voksne, siden de er mer åpne for det. Jeg prøver å vere åpen for det i håp om å kanskje oppleve noe slikt, men det er vel ikke noe man kan bestemme selv tror jeg. Det er en nett side som herer Paranormal.no, der er det mange historier og liste over sted hvor ting har skjedd. Hadde vert morro å oppsøkt noen av de stedene, men hadde vel bare pissa i boksa og vert rett i flere år! hehehehe! Men er jo ganske spennende da!
Fredrik Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Haha, kult! Var det pga at de er så kantkjørte at du kjente han igjen? Han har sikkert bare seriøse BMW abstinenser...
flobben Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Haha, kult! Var det pga at de er så kantkjørte at du kjente han igjen? Han har sikkert bare seriøse BMW abstinenser... hva???? mener du at den formiska sporveisbussen [space] kjører nå ikke gir han nok stimuli? Lurer på det var han jeg så her om dagen, stod 79 hauketo i frontruten.
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 6750,-kroner for bytte av bremseskiver og klosser bak hos Bavaria!!! Fyttigrisen for en pris! Skal jo ha service på bilen der i samme slengen og det koster 5600,- mer en selve servicen altså! Merkes at man kjører BMW igjen, det lokale Audiverkstedet var MYE billigere Gøy med BMW helt til man kommer til verksted porten tydeligvis, da var det greiere med Audi! Hehe(Selv om Audien måtte inn verksted porten litt oftere )
316 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Noen av dere som savner kloakkslam fra Bonbon? Det vil si de sorte/og/eller gule runde klumpene og kjærligheter. Vi har nå muligheter til å få det tilbake, bare mange nok melder seg inn i denne gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=44584827601 Jeg sendte mail til Haugen-gruppen i mars og fikk svar nå. Han ble overrasket over hvor mange medlemmer det var i gruppen, men jeg vil tro at det er enda flere som ønsker kloakkslam? Dette var i såfall en sak de skulle se på, og prøve å komme tilbake med dette produktet. For oss som også er glad i de røde fiskene, så lanserer de fom 1. mai "Råtne Fisk" som kun inneholder røde fisker! Meld dere inn folkens!!!
VegarVS Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 6750,-kroner for bytte av bremseskiver og klosser bak hos Bavaria!!! Fyttigrisen for en pris! Skal jo ha service på bilen der i samme slengen og det koster 5600,- mer en selve servicen altså! Merkes at man kjører BMW igjen, det lokale Audiverkstedet var MYE billigere Gøy med BMW helt til man kommer til verksted porten tydeligvis, da var det greiere med Audi! Hehe(Selv om Audien måtte inn verksted porten litt oftere ) hmmmpf-.-
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 hmmmpf-.- Hehehe! Du må si til Jo at dere må bli like billige som Gromstad
Jordfræsar Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Nå erre faen meg helg! Snart hjemmelaget pizza God start på hælja!
VegarVS Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 hmmmpf-.- Hehehe! Du må si til Jo at dere må bli like billige som Gromstad men vi har jo ordentlig kvalitet!
wicky124 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 UFO = Utrolig Feil Observasjon... Space....Hvor så du meg?ja var ute og kjørte med mine kantkjørte felger...men hey---er en bruksbil....
S.Arnesen Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 klarte å havne bak en kar i køen på biltema som mente på at den skru trekkeren han skulle ha var dyr, den kostet jo kun 19.50kr på europris. Når ho bak disken sa at ho ikke kunne gjøre noe med prisen på den så ble han skikkelig sur og begynte å gnåle om dårlig service. Heldigvis så klarte han tilslutt å betale de 22kr det var for skrutrekkeren da...
Anbefalte innlegg