Tzunami Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Luringer....dem hadde samme annonse i fjor. Svindel? http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1513082 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeho, da va alt i orden gleda me til å godkjenne ombygg. Kommer til å bli et helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Noen som kjører vinterhjul på e90 sine 17" M-sport felger? Lurer på hva dimensjon som er greit å ha på. Sommerhjulene er jo 255 bak, og føler det blir litt mye som vinterdekk. Jeg kjørte samme dim foran å bak på M-sport hjula i 17" på min gamle E91.. 225.45.17 mener jeg det var.. I alle fall samme dim som foran på orginal dim.. Er vel 255.40 bak egentlig.. Funka kjempefint, og var en god vinterbil! Takker for svar Jørgen og flobben. Fikk svar av E.H.D også, og det viser seg at han har en egen tråd om dette emnet Låner et bilde så man får se "strekken" på bakhjulene. Var vist bare en halv tomme bredere enn forhjulene. Forhjul til venstre og bakhjul til høyre. Noen som kan anbefale dekk i 225/45-17? Tenkte å handle på dekkonline, men de har mye ukurante europeiske, så jeg er litt skeptisk til hva som holder en norsk vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hvor høyt kan et fly? Hvor langt kan en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeho, da va alt i orden gleda me til å godkjenne ombygg. Kommer til å bli et helvette Når jeg var inne til godkjenning av ombygning gikk det greit. De ble så opphengt i dekkstrekken bak (215 dekk på 9" felg som allerede var godkjent i vognkortet på samme trafikkstasjon) at de glemte hele motorombyggingen. Dermed ble det til at de veide bilen, tok to bilder av motorrommet og leste gjennom dokumentasjonen på ombyggingen før de bestemte seg for å prøve å trekke tilbake godkjenningen på felgene. Fikk beskjed om å ringe dagen etterpå for å høre resultatet. Fikk høre at de ikke hadde lov å trekke tilbake gamle godkjenninger og at de hadde glemt å støyteste bilen. Jeg sa klart ifra om at de hadde kastet bort tiden på feil ting dagen før og at jeg ikke kom til å ta meg en ny fridag fra jobb for å teste støynivået. Da ble det godkjent etter at jeg hadde forsikret dem om at bilen ikke bråkte. Var innom senere for å godkjenne coilovers. Da satte de seg først på bakbeina fordi traversjekken deres tok borti ett varmeskjold under bilen, men så fikk de fokus over på at det sto "allrad" på 4-hjulsmålingspapiret. Dermed ble det til at de ringte til verkstedet for å få tilsendt riktige hjulvinkler. Da glemte de ut "problemet" med bakkeklaringen. Jeg har inntrykk av at det kan lønne seg å ha ett par småfeil som de kan arrestere deg på, da får de påpekt det og komme til en klarhet, så føler de at de har gjort jobben sin bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeho, da va alt i orden gleda me til å godkjenne ombygg. Kommer til å bli et helvette Når jeg var inne til godkjenning av ombygning gikk det greit. De ble så opphengt i dekkstrekken bak (215 dekk på 9" felg som allerede var godkjent i vognkortet på samme trafikkstasjon) at de glemte hele motorombyggingen. Dermed ble det til at de veide bilen, tok to bilder av motorrommet og leste gjennom dokumentasjonen på ombyggingen før de bestemte seg for å prøve å trekke tilbake godkjenningen på felgene. Fikk beskjed om å ringe dagen etterpå for å høre resultatet. Fikk høre at de ikke hadde lov å trekke tilbake gamle godkjenninger og at de hadde glemt å støyteste bilen. Jeg sa klart ifra om at de hadde kastet bort tiden på feil ting dagen før og at jeg ikke kom til å ta meg en ny fridag fra jobb for å teste støynivået. Da ble det godkjent etter at jeg hadde forsikret dem om at bilen ikke bråkte. Var innom senere for å godkjenne coilovers. Da satte de seg først på bakbeina fordi traversjekken deres tok borti ett varmeskjold under bilen, men så fikk de fokus over på at det sto "allrad" på 4-hjulsmålingspapiret. Dermed ble det til at de ringte til verkstedet for å få tilsendt riktige hjulvinkler. Da glemte de ut "problemet" med bakkeklaringen. Jeg har inntrykk av at det kan lønne seg å ha ett par småfeil som de kan arrestere deg på, da får de påpekt det og komme til en klarhet, så føler de at de har gjort jobben sin bra. som e har skjønt det, så er de en veldig sosete gjeng de karane på BT. Hvor godkjennte du? å hadde du noe problemer mer vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kanskje noen kan hjelpe meg litt her: viewtopic.php?f=1&t=240827 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Handla mæg ein vinterbil må bare få rigga den opp med andre felger lys kufanger stigtrinn veltebøyle +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeho, da va alt i orden gleda me til å godkjenne ombygg. Kommer til å bli et helvette Når jeg var inne til godkjenning av ombygning gikk det greit. De ble så opphengt i dekkstrekken bak (215 dekk på 9" felg som allerede var godkjent i vognkortet på samme trafikkstasjon) at de glemte hele motorombyggingen. Dermed ble det til at de veide bilen, tok to bilder av motorrommet og leste gjennom dokumentasjonen på ombyggingen før de bestemte seg for å prøve å trekke tilbake godkjenningen på felgene. Fikk beskjed om å ringe dagen etterpå for å høre resultatet. Fikk høre at de ikke hadde lov å trekke tilbake gamle godkjenninger og at de hadde glemt å støyteste bilen. Jeg sa klart ifra om at de hadde kastet bort tiden på feil ting dagen før og at jeg ikke kom til å ta meg en ny fridag fra jobb for å teste støynivået. Da ble det godkjent etter at jeg hadde forsikret dem om at bilen ikke bråkte. Var innom senere for å godkjenne coilovers. Da satte de seg først på bakbeina fordi traversjekken deres tok borti ett varmeskjold under bilen, men så fikk de fokus over på at det sto "allrad" på 4-hjulsmålingspapiret. Dermed ble det til at de ringte til verkstedet for å få tilsendt riktige hjulvinkler. Da glemte de ut "problemet" med bakkeklaringen. Jeg har inntrykk av at det kan lønne seg å ha ett par småfeil som de kan arrestere deg på, da får de påpekt det og komme til en klarhet, så føler de at de har gjort jobben sin bra. som e har skjønt det, så er de en veldig sosete gjeng de karane på BT. Hvor godkjennte du? å hadde du noe problemer mer vekt? Jeg godkjente i Haugesund. De påsto at bilen var blitt 40kg tyngre på framakselen av ombyggingen. Jeg forklarte prinsippet med stroking (2.5 til 2.7) og at den helst burde ha blitt lettere av det. De ville ikke innrømme at de tok feil, men sa heller "jaja 40 kg er jo ikke så mye". Dirty: Er det E30 stoler du har trødd inni pickupen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Må ikke gjøre som du gjorde med 4runneren nå da dirty Men kul bil. Har en fetisj for pickup'er og kunne godt tenke meg en gammal lux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Må ikke gjøre som du gjorde med 4runneren nå da dirty Men kul bil. Har en fetisj for pickup'er og kunne godt tenke meg en gammal lux 4runneren ? åja når jeg la den på sia du tenker på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Må ikke gjøre som du gjorde med 4runneren nå da dirty Men kul bil. Har en fetisj for pickup'er og kunne godt tenke meg en gammal lux Kjøp min til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Er dette idag Nytern?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg