Tzunami Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Savner r500'n jeg øvelseskjørte med, DET var deilig lastebil det! savner generellt å kjøre lastebil egentlig fikk du yrkessjåførkurs fjeld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Kjører 164 580 med rakarør på skolen, like jævla moro hver gang man trør gassen i bånn!!! Fikk hele opplegget spandert av OSS(opplærings kontoret for service og samferdsel) 10 ukers kurs på hønefoss/ våler vgs, knappe 2 uker igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Greit, en strak sekser produserer grom lyd. Men V8erne til Scania er i en klasse for seg hva angår lyd Liker lyden av V8'erne til Mercedes bedre enn Scania jeg. Samtidig som at de nye Actros'ene er pene å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Blei ett par bilder av nybremsa turbo vogn blei 305hk og 398nm på hjul på 0,8 bar i en m30b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kjører 164 580 med rakarør på skolen, like jævla moro hver gang man trør gassen i bånn!!! Fikk hele opplegget spandert av OSS(opplærings kontoret for service og samferdsel) 10 ukers kurs på hønefoss/ våler vgs, knappe 2 uker igjen nå kun 2 uker igjen du også? Kor du har fått lærlingplass forresten? Har sjølv hos Transferd i Førde, skal faktisk på jobb nå om et par minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Er ikke det eneste spesielle med m535i fangere, felger og sportsseter? Ikke verdt det dobbelte av en vanlig e28 535i engang for min egen del. E28 M535i er mekanisk identisk med den vanlige 535i modellen, men den har full M-Tech pakke som bl.a inkluderer understel, felger, fangere mm. (stort sett alt som skal til for å etterligne M5 modellen) og interiør (seter, ratt, gearspake, obc II mm.). E28 M535i har en offisiell M-Tech utstyrspakke fra BMW og den totale pakken skiller den fra de andre 535i modellene. Modellen er ikke unik, men M-Tech konseptet var ettertraktet fordi det gjorde bilen mye mer elegant. På 80-tallet ville "alle" BMW eiere ha litt av M-Tech konseptet om det så bare var M-merket med tricoloren. Når så BMW kom med en egen offisiell M-Tech pakke til den grommeste modellen er det lett å forestille seg at den ble sett opp til. E28 M5 hadde mange naturligvis hørt om, men aldri sett på norske veier. E28 M535i var en svært kostbar modell på 80-tallet og det skulle ikke forundre meg om prisen var 8-900K kroner i dagens pengeverdi. Jeg hadde en venn hvis far kjøpte en ny E28 M535iA i 1986-87 og dette var relativt enestående. Faren var finansmegler og hadde tjent godt på jappetiden, men selv i de kretser var dette en temmelig dyr bil. M535i er imidlertid ikke verdt det dobbelte av en alminnelig 535i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Lenge siden e har stått opp så tidlig på en lørdag :sss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 ææh, jobb på lørdag, hvorfor gadd jeg å ta en ekstravakt i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Blei ett par bilder av nybremsa turbo vogn blei 305hk og 398nm på hjul på 0,8 bar i en m30b25 [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fått den på veien igjen nå? grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Parkeringa på Årnes Morty Tøft at du kjører på med turbo! __________________________ Vareopptelling på jobb i dag, begynte kl 08.00 skal holde på til kl 18.00, kjiiipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Lenge siden e har stått opp så tidlig på en lørdag :sss Tidlig? Ikke uvanlig å stå opp 5 her ute, også på enkelte søndager :S Kom med feedback på nyehjula mine forresten! Sent from my Galaxy Note II using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Utrolig tøft morty!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 I dag så jeg noe jeg ikke har sett før faktisk.. Skulle vei å kjøpe frokost på et kjøpesenter i Kristiansund, før jeg skulle stikke til ferga. Da jeg kom i rundkjøringen fikk jeg se en F11, hvit, som svingte ned mot parkeringsplassen for senteret. Sjåføre kjørte så bortover plassen, fra inngangen, og parkerte så langt unna inngangen som mulig.. Ut komme en dame i 30-årene med sin datter, og mest sannsynlig sin mor.. Skal vi tro at hun hadde over snittet respekt for bilen (sin?), eller tror dere hun hadde fått beskjed av en evt motsatt halvdel om å parkere laaaaangt unna biler og folk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Futura du snakker om da? Hadde vært gøy om det faktisk var hennes egen vilje å parkere så langt unna, at jenter/damer også har respekt nok for bilen til å hate alt og alle som lager bulker og riper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Futura du snakker om da? Hadde vært gøy om det faktisk var hennes egen vilje å parkere så langt unna, at jenter/damer også har respekt nok for bilen til å hate alt og alle som lager bulker og riper dama mi er opplært til det av sin far, så jeg nyter godt av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg