Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal bare minne på BMW-folket at for dere som skal ut å feste eller nyte noen glass vin resten av påsken så stenger vinmonopolet klokken 15:00 idag og er ikke åpnet på lørdagen. Ølsalget stenger vel 16:00 idag om jeg ikke tar helt feil. Ølsalget varer enten til 13:00 på lørdag(lik nyttårsaften) eller 16:00 da også.

Dette har allerede kommet som en overraskelse på en del personer jeg har pratet med, så tenkte bare å dele det med dere også, for de som ikke har fått med seg det enda (selv om det er det samme hvert år).

;)

Her er salgs-/åpningstider for påsken..

http://www.dinside.no/867811/snart-sten ... oholsalget

Sitat: -nordmenn som har tenkt til å legge handleturen til Systembolaget, kan komme til å bli skuffet. Enkelte Systembolag, som for eksempel i Strømstad, følger ikke normale åpningstider, og holder stengt på Skjærtorsdag.

er bare å kjøre litt lenger til grebbestad der er det oppe (ivaffall alle tidligere år på skjærtorsdag)

Skrevet

Her er salgs-/åpningstider for påsken..

http://www.dinside.no/867811/snart-sten ... oholsalget

Sitat: -nordmenn som har tenkt til å legge handleturen til Systembolaget, kan komme til å bli skuffet. Enkelte Systembolag, som for eksempel i Strømstad, følger ikke normale åpningstider, og holder stengt på Skjærtorsdag.

Jeg må bare få si det at jeg Hater bl.a dinsides strategi med slike spørrende titler, som f.eks "Har du denne telefonen?", "dette er bare helt sjukt!!", "Gjør du det NÅ kan du spare 50 000!!" osv. Hvorfor i H****** kan de ikke bare skrive hva saken dreier seg om??

Jeg vet at det bl.a er antall klikk på en artikkel som angir "verdien" av et nettsted mtp. reklame osv. men det dinside.no driver med er bare helt håpløst. i tillegg er 90% av artiklene dårlig oversatte klipp&lim artikler..

Måtte bare få det ut..

Skrevet

Leita i en halvtime etter 18mm pipa mi, da jeg endelig fant den monterte jeg den på skralla og dro til, og der gikk pipa :( Får vell ta sykkelen ut i regnværet å kjøpe ny :P

Skrevet
Jeg må bare få si det at jeg Hater bl.a dinsides strategi med slike spørrende titler, som f.eks "Har du denne telefonen?"

Jeg hater enda mer titler med spørsmålstegn men som ser mer ut som et faktum helt til man kommer til spørsmålstegnet. Med andre ord, spekuleringer. "Dos Santos spiller for Barcelona neste sesong?".

På den måten kan de lage en slags sensasjonsoverskrift av ingenting. "Brad Pitt spist av dinosaurus mens han plukket blåbær?", i artikkelen: "Nei, det skjedde visst ikke."

Skrevet
Nye VW Beetle Coupé... en cool bil til en interessant pris (fom. ca. 235000 kroner). Jeg vil ha... :)

d7sz1fjn979uflxmq10t.jpg

gbhc41luruyrfh3hors6.jpg

fb3fibfcdo6j5xitsjgd.jpg

Enig!

En mye mer vellykket modell enn den forrige retrobobla.

nvhl7xx12qdljeogbbi0.jpg

Fikk litt Fuchs-assosiasjoner av de felgene også :)

Skrevet

Helvete så sinna jeg blir på både dårlige 12V-ladere til bil og selve 12V-uttaket. Begge blir jo ødelagt hele tiden. Først ble GPS-laderen ødelagt, måtte kjøpe ny til 400 kr. (!). Så gikk 12V-uttaket i Volvoen til helvette. I går ble både mobilladeren (som riktignok er en billig type) ødelagt sammen med at uttaket i Caddyen slutta å fungere. Helvete så irriterende. Aner ikke hvodan det skal repareres engang... Perfekt timing for sommern med mye kjøring.........

Har bestilt sko nå btw. :)

4wm547o9lm3fhifql3jw.jpg

Skrevet

Herre min hatt, så mye folk det var på polet i dag! Skulle tro det var dommedag og folk hamstret mat for å klare seg! Jeg orket ikke gå inn engang. Jammen bra jeg har noe sydensprit igjen! :twisted:

Skrevet
Helvete så sinna jeg blir på både dårlige 12V-ladere til bil og selve 12V-uttaket. Begge blir jo ødelagt hele tiden. Først ble GPS-laderen ødelagt, måtte kjøpe ny til 400 kr. (!). Så gikk 12V-uttaket i Volvoen til helvette. I går ble både mobilladeren (som riktignok er en billig type) ødelagt sammen med at uttaket i Caddyen slutta å fungere. Helvete så irriterende. Aner ikke hvodan det skal repareres engang... Perfekt timing for sommern med mye kjøring.........

Har bestilt sko nå btw. :)

4wm547o9lm3fhifql3jw.jpg

Kult. Hvor bestilte du dem?

Skrevet
Det er ikke synd på meg!!! Mexos har ordnet opp han :D Utrolig hvor snille Trøndere er (går nå utifra at mexos er født og oppvokst her)

:D

Må kunne bistå litt vettu ;) Er nok trønder jeg ja. Et år i Oslo var ikke nok til å ødelegge det :wink:

Da går turen til skien igjen! Etter et lite opphold i garasjen min (egentlig Mexos sin) er vi endelig på vei nedover :D

Takker igjen for all hjelp! :applause:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...