Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe, jo det er jo forsåvidt sant. ;) E30n min har en veldig rufsete tomgang året rundt, men det brukes jo heller ikke om vinteren så er ikke problem. ;) Hiluxen går på 3 sylindre i ~10 sekunder før den fyrer på alle. :P

Men er nokk ikke alle dieselbiler som er slik. Min gamle Mercedes 290tdt hadde vanvittig rein og pen tomgang uansett temperatur. Opplevde èn gang at den ikke starta, og det var i fjor vinter, da den sto ute i 4 dager uten å bli kjørt, og med ca -30 grader.. Håper ikke det blir slike temperaturer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.eltron.no/pages/myweather/index.html

Her smeller det i veggene, sånn er det alltid når tempen synker fort :)

-22.6 her i skrivende stund, -3 kvalifiserer ikke engang som kaldstart spør du meg.. Jeg blir ikke imponert av en bil før den fyrer greit etter endel timer i -30 og kaldere.

Tenkte prøve fyre tds'en min og putte det på youtube i litt senere. Hvis den fyrer da.. :lol:

Edit: Lars! Hvaforno konsterter var du du prata om igjen? Helloween og Gamma Ray? Jeg vil!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Lars! Hvaforno konsterter var du du prata om igjen? Helloween og Gamma Ray? Jeg vil!! :D

Helloween og Gamma Ray ja! Rockefeller 2. april. ;)

Prøver å samle en gjeng herfra som drar. En bra interesse vertfall, men veit ikke om mange blir med når det kommer til stykket..

Var på Helloween sist de var her, og det var bra stemning da vertfall! Kan jo ikke bli annet på et slikt arrangement. ;) Da var det Stratovarius som varmet opp. :applause:

http://www.youtube.com/watch?v=etxCOQPJwD4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grenland har vi ennå ikke fått snø. Kjørte fra Skien til Strømstad i dag. Tok Horten - Moss ferga og når vi kom til Østfold var det snø på bakken. Vi tok ferga tilbake til Sandefjord/Vestfold og der hadde det kommet bra med snø i løpet av kvelden. Tilbake til Telemark var det fremdeles ikke kommet noe snø. I skrivende stund er det -7,9 blå ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virkelig ikke at det flyr seaking og ambulansehelikopter rundt i fjella på andre siden av dalen her, har mye kjentfolk som flyr i fjellet i tide og utide.. Ingen som vet noe heller tydligvis.

http://m.smp.no/?name=smp&i=11239/1/0&artId=345363

?? :P

Langt herfra til Stryn :)

Og de hadde nok ikke vært oppi fjellet. Skal visstnok ha vært noen som har gått utfor fjellet, men ikke noe å finne noen plass i aviser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over så har jeg vært på "harrytur" og i den forbindelse har jeg kjøpt inn til julaften. I skrivende stund smaker jeg på årets julebryg fra Tuborg og jeg må si den smaker utmerket. Original Tuborg Julebryg brygget fra bryggeriet i Danmark og ikke "kopibrygget" fra Ringnes.

Morro oppsumering etter turen forresten, etter å ha svidd av ca 10.000 på turen har vi handlet 1800 gram kjøtt, litt krydder, litt toalettartikler og resten er godterier og alkohol. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...