wicky124 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? joda...men de informerte om glatte veier og at man måtte kjøre forsiktig... og joda..politiet twitrer hele tiden...
FredrikE24 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Mye mulig det er luft i systemet hos meg ja, er det for lite vann så går vel motoren mer varm. Men til våren så skal alt av vesker og oljer byttes på Bavaria så får leve med det til da Fyll på litt vann så skal du se den blir litt mer stabil, sammen med en ny thermostat.
gallay Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Overrasket etter å ha sett par z4 og en 911 carrera på glatte veier i Trondheim
Kjexx Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Da får jeg kjøpe termostat og en kanne med spylerveske da.
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Julegave handling i byen med dama er ikke noe gøy egentlig, bare slitsomt Pengene får iallfall fort ben å gå på
Dirty Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Huff det skulle jeg også idag. Men så var jeg på julebord igår ble en tur på legevakta og nå går jeg på krykker med en smerte jeg aldri har vært borti før Får ikke vite før mandag om jeg har knekt no, ikke ville ho jævla kjerringa gi meg noe piller heller, siden jeg hadde promille.
Dirty Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Bare å drikke mer da Dirty Gikk rett i bakken av smerte, ble ikke mer drikking på meg var nok ikke mann nok
hermanoo90 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 huff den foten så ikke bra ut, hva skjedde?
Thewiz Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Hva slags dekk passer best på 17" 7,5 ? Vil absolutt ikke ha ballongdekk. Jeg har 205/40 på mine 8" felger, men jeg tenker kanskje 195/40 på disse 17" 7,5 jeg har liggende? Hmm ...
Kvasi Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? joda...men de informerte om glatte veier og at man måtte kjøre forsiktig... og joda..politiet twitrer hele tiden... Politiet her skriver på FB ganske ofte, og er skikkelig morsomme.. Usaklig, og lurt..
gallay Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Huff det skulle jeg også idag.Men så var jeg på julebord igår ble en tur på legevakta og nå går jeg på krykker med en smerte jeg aldri har vært borti før Får ikke vite før mandag om jeg har knekt no, ikke ville ho jævla kjerringa gi meg noe piller heller, siden jeg hadde promille. [ Bilde ] 'I know that feel, har vært bort i noe lignende før, huff huff
Anbefalte innlegg