Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. :)

Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? :?

joda...men de informerte om glatte veier og at man måtte kjøre forsiktig... og joda..politiet twitrer hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det er luft i systemet hos meg ja, er det for lite vann så går vel motoren mer varm. Men til våren så skal alt av vesker og oljer byttes på Bavaria så får leve med det til da :)

Fyll på litt vann så skal du se den blir litt mer stabil, sammen med en ny thermostat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det skulle jeg også idag.

Men så var jeg på julebord igår :mrgreen:

ble en tur på legevakta og nå går jeg på krykker med en smerte jeg aldri har vært borti før

Får ikke vite før mandag om jeg har knekt no, ikke ville ho jævla kjerringa gi meg noe piller heller, siden jeg hadde promille.

qonst16fq6fjha2a2l10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. :)

Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? :?

joda...men de informerte om glatte veier og at man måtte kjøre forsiktig... og joda..politiet twitrer hele tiden...

Politiet her skriver på FB ganske ofte, og er skikkelig morsomme.. Usaklig, og lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det skulle jeg også idag.

Men så var jeg på julebord igår :mrgreen:

ble en tur på legevakta og nå går jeg på krykker med en smerte jeg aldri har vært borti før

Får ikke vite før mandag om jeg har knekt no, ikke ville ho jævla kjerringa gi meg noe piller heller, siden jeg hadde promille.

[ Bilde ]

'I know that feel, har vært bort i noe lignende før, huff huff [-o<:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...