Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med AsRock? er litt usikker på hvordan OS'et er på dem, men det virker som en boks som kan mange triks. ;)

S.Hafsmo: Reiser rundt på hele Ekofisk feltet + noen andre flyterigger, så er ikke fast noen plass. Liker variasjonen godt. Har 2-3,2-4 rotasjon. Wireline er brønnservice. Vi bruker en winch med diverse tools i enden av wiren for å utføre forskjellige operasjoner. Som for eks. trekk/sette plugger, bytte ventiler nede i brønnen, logge brønndata, fiske opp ting som ikke har noe der nede å gjøre. osv. osv. :)

Har ikke laget noen tråd enda. Hehe. Tror ikke det blir noen tråd heller, men jeg skal ta bilder når jeg har fått felgene fra tyskland og senkesettet montert. Her er vertfall et bilde av hvordan den ser ut nå..

http://images.bimmers.no/files/y6d0rec356g1g7ybo18b.jpg

Forstår. Ikke så ulikt jobben vi gjør med ROV'ene egentlig.

2-3, 2-4 Fungerer vel greit tenker jeg? mye fritid ihvertfall. ;)

Synes du skulle laget en tråd. Alt for lite E31 stoff her på forumet.

Flott bil forøvrig. Hva slags dim er det på hjula?

Skrevet
AsRock hadde jeg ikke hørt om før :) Får bra testresultater.

Blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men skal jo ha en slik PC i mange, mange år så jeg får spare i et par mnd. til.

Denne fikk jeg lyst på...

http://www.multicom.no/ASRock-Vision-3D ... /p10597376

+ trådløst tastatur/mus.

Har lyst på en slik selv. Kjekt å ha blueray, trådløsnett, HDD og hele sjiten i en boks.

Vet dog ikke hvordan dette systemet vil fungrere sammen med f.eks Spotyfi o.l.

Skrevet

Forstår. Ikke så ulikt jobben vi gjør med ROV'ene egentlig.

2-3, 2-4 Fungerer vel greit tenker jeg? mye fritid ihvertfall. ;)

Synes du skulle laget en tråd. Alt for lite E31 stoff her på forumet.

Flott bil forøvrig. Hva slags dim er det på hjula?

Rotasjonen fungerer greit den, men kan bli litt rotete i forhold til 2-4.

Tja. Kan vel kanskje få laget en tråd av bilen :-k

Skrevet
AsRock hadde jeg ikke hørt om før :) Får bra testresultater.

Blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men skal jo ha en slik PC i mange, mange år så jeg får spare i et par mnd. til.

Denne fikk jeg lyst på...

http://www.multicom.no/ASRock-Vision-3D ... /p10597376

+ trådløst tastatur/mus.

Har lyst på en slik selv. Kjekt å ha blueray, trådløsnett, HDD og hele sjiten i en boks.

Vet dog ikke hvordan dette systemet vil fungrere sammen med f.eks Spotyfi o.l.

Bør vel ikke være noe stress det? Med vanlig Windows... Prøvde meg på Linux for en stund siden, er tydeligvis for dum.

Skrevet
Hva tror folk om dette?

http://www.finn.no/finn/realestate/home ... 548083.jpg

Angående fellesgjeld betyr det at jeg må betale de 6168,- i tillegg hver måned til lånet jeg tar for å "kjøpe" boligen for 606 00,-?

stemmer det.

ser det er nye boliger.

da bør man ivaffall finne ut om de 6168kr er inkl avdrag på felleslånet eller ei, da de fleste slike prosjekter gjerne har 5år avdragsfrihet, isåfall begynner det å bli dyrt når de første 5åra har gått.

jeg hadde nok heller gått for et litt eldre hus som man kan pusse opp lit, det jeg gjorde.

bedre å bruke penger man får igjen senere (ved salg) enn å kaste det rett bort i ingenting.

Skrevet
Hvorfor mener folk det er 52 stater i USA?

Fordi de tror det er 50 stater i selve USA(om du skjønner hva jeg mener) og to stater utenfor som da er Hawaii og Alaska. Fakta er jo 48 stater i selve USA, og plusser man på Hawaii og Alaska blir det 50.

Skrevet

Jeg ser den, men husker selv da jeg gikk på skolen at vi ble fortalt at det er 50 stjerner i flagget + Hawaii og Alaska.

Et eller annet sted må jo dette svada ha kommet fra hører jo alt fra 48, 50, 51 og 52 hehe

Skrevet

Fordi de tror det er 50 stater i selve USA(om du skjønner hva jeg mener) og to stater utenfor som da er Hawaii og Alaska. Fakta er jo 48 stater i selve USA, og plusser man på Hawaii og Alaska blir det 50.

Noen mener at Storbritania i praksis er stat nr. 51 i USA. Tilsvarende mener mange at Japan egentlig er en vasalstat under USA. Totalt 52 stater i USA.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...