Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært ute og lekt litt med merca... deilig snø ute :) Utrolig hva gode nye piggdekk gjør med veigrepet...

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Og veldig greit med ekstra bakkeklaring via airmatic :P

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Jah, og jeg har fått cash for min og låst den inn i garasjen inntil videre.

Men den står der, 4wd og ca 350hk og det kom snø her også i dag..

Det suger litt at den ikke er min får jeg vel innrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkeno vits å kjøre den...er nesten garantert at man smeller borti noe eller ødelegger noe... Men 4wd og 350hk hørtes helt greit ut...selv om det er e30 :P

"på tross av" at det er en E30, en helt fantastisk bil og jeg savnet allerede en halvtime etter at jeg kjørte avgårde i mammas bil. Men ja du har rett, gudene sender garantert ei røy i siden på den så, parkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ABC... og airmatic... nicenice komfort og stivstiv i svinger :P hva skal man da med ettermonterte saker...

Kan du ta ett bilde hvor den er sluppet maks ned?

Hadde vært kult å se hvor langt ned de går

Det derre airmatic fra mercedes har jeg dårlig erfaring med, gled deg til du ser regningen når det har gått i stykker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle prøvd comfort setene i skinn som står i E34en min, DET er kjørekomfort det :D Hadde aldri trodd at en så gammel bil skulle være så herlig god å kjøre :)

M5 stolene er nå 100 ganger bedre, både på utseende og komfort syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 har ikke komfort. Jeg liker komfort.. Derfor liker jeg ikke lenger e30 som bruksbil.

E30 er jo kremen av komfort. mye bedre en e39 som du kjører :applause:

Riktig, verdens beste bil :D

Jeg vil nå påstå at e39 har godt over gjennomsnittet comfort. Og det sier jeg med bakgrunn på tysklandstur, og flere turer til vestlandet osv, senest tur/retur i går! Både i standard stoff-seter, skinncomfort og m5-seter. M5-setene er helt overlegne, satt 8 timer i strekk uten å merke det i ryggen what so ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...