Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke dra mot rattlåsen! Den knekker!

Har du hatt av airbagen osv? Du snakker om bolten som holder selve rattet? Den er bare å dra løs, men som sagt, hold igjen rattet, ikke slipp det mot rattlåsen! ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra mot rattlåsen! Den knekker!

Har du hatt av airbagen osv? Du snakker om bolten som holder selve rattet? Den er bare å dra løs, men som sagt, hold igjen rattet, ikke slipp det mot rattlåsen! ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Oki thanks! Ja snakker om den bolten som holder rattet ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På e46-en satt den ganske godt, måtte ha en grei forlenger på skrallen. Husker ikke om jeg dro mot rattlåsen, men jeg tviler sterkt på det. Vi var to stykker, så den ene holdt vel imot på rattet med all sin makt. :) På e61-en kom den med en gang, trengte knapt å ta i. Disse boltene skal forøvrig teites med moment.

Over til noe annet, skal man la fornuft eller lyst bestemme? :roll:

Jeg har en helt grei (men kjipt motorisert) 1-serie på hånden til en grei pris som jeg har ganske lyst på. På den annen side så trenger vi egentlig ikke to biler, men det hadde vært greit å hatt en gang i blandt...

Har fint råd til bilen og alt det der, men er jo mange andre ting jeg kan bruke pengene på også, som å betale ned huslån, pusse opp kjøkken og slike rare ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som ikke har fått det med dere enda.

Mange av dere kjenner til Wicky's kjærlighet (hat) over E30... Vell.... dette bildet sier noe annet, og definitivt ''mer enn 1000 ord'' :lol::lol:

[ Bilde ]

Hahaha :lol: Beste bildet :D Jeg bare visste at Wicky hadde en skjult E30 fetisj, ellers så hadde han ikke gått så hardt ut mot de :wink:

Men E30en så hel og strøken ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt grei (men kjipt motorisert) 1-serie på hånden til en grei pris som jeg har ganske lyst på. På den annen side så trenger vi egentlig ikke to biler, men det hadde vært greit å hatt en gang i blandt...

Har fint råd til bilen og alt det der, men er jo mange andre ting jeg kan bruke pengene på også, som å betale ned huslån, pusse opp kjøkken og slike rare ting.

Ikke at noen svarte, men det ser ut som om lysten vant. :twisted::evil::?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...