Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Uansett en snedig kjekk bil :) Håper det blir tur ned til Haugesund på mandag for min del og hente E61.. Skulle vist komme en og se på bilen fra Bavaria Haugesund i morgen, så skulle få svar da om han tok den eller ikke... Kjekt med å bo langt unna alt som er til salgs.. Rekker jo ikke handle de som er "gunstige" før noen i nærheten gjør det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg oppdatere min gamle Lumia 710 til Windows Phone 7.8... :)

Fornøyd med Lumia? Har veldig lyst på en 920, det som taler litt imot er vekta, ikke at det gjør så veldig mye. Men så får man jo nesten samme mobilen i 820, minus induksjonslading (som man kan få ved å bytte deksel), og litt dårligere skjerm (mindre oppløsning). Men taztet litt på en 820 i dag, og merket ikke noe som helst til at skjermen var dårligere enn "normen". En tjommi kjøpte 720 for en stund siden, og han er iallefall nøgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel på tide du fant deg noe? :)

For min del blir det Drammen i morgen, sliter vel igrunn med akkurat det samme selv..

Tja, har jo letet en stund nå, sikkert pga at jeg er kresen både på bilens innhold, og på pris... Meen, med min flaks så blir vel bilen solgt til han karen som jobber på Bavaria... Om den IKKE blir det, så begynner jeg og tenke at det kanskje er for en grunn... Men vi får se.. Bilen har gått langt, men kun langkjørt, og tre eiere inkl selger. Den har alt av utstyr jeg ønsker meg, samt greie felger, service er akkurat tatt, og den er på EU nå. En feil som var bremserør, og de blir byttet i morgen slik at bilen er ferdig før 14.00 i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg oppdatere min gamle Lumia 710 til Windows Phone 7.8... :)

Fornøyd med Lumia? Har veldig lyst på en 920, det som taler litt imot er vekta, ikke at det gjør så veldig mye. Men så får man jo nesten samme mobilen i 820, minus induksjonslading (som man kan få ved å bytte deksel), og litt dårligere skjerm (mindre oppløsning). Men taztet litt på en 820 i dag, og merket ikke noe som helst til at skjermen var dårligere enn "normen". En tjommi kjøpte 720 for en stund siden, og han er iallefall nøgd :)

Ja... jeg er veldig tilfreds med min Lumia 710. Det er overhode intet tullball med den telefonen. Alt kjører 100% stabilt, hurtig og jevnt. Jeg synes også at skjermen på min telefon er god. Det er ikke den beste skjermen, men den er heller ikke så dårlig som noen skal ha det til (iallefall ikke for 17-1800 kroner). Windows Phone 7,8 gjør at selv de eldre Lumia variantene som min 710 nå har helt dynamiske tiles. Det ser bra ut med levende tiles i forskjellige størrelser og alt er superhurtig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en X1 xdrive 18d idag. Kan ikke forstå at denne bilen har 143 hk. Det var en twinpower turbo, men min 520d med 163 hk virker enormt mye raskere. Var sportsautomat på denne også ettersom jeg så.

Forøvrig en fin bil, men gleder meg til å få gullet mitt tilbake.

Edit: ser nå at x1 xdrive veier 1640 kg så den er jo ikke mer enn ca 100 kg lettere enn F10 520d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva pris man kan forvente av en 06 E61 520dat med 98600km på telleren. Alle servicer fulgt, utstyr som bla. skinn, idrive, parksensor foran/bak, regnsensor. Og med 3 mnd bruktbilgaranti? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i nærheten av Akershus som har no 5x112 - 5x114.3 felger? 16" 5-6" brede ET 40 ish. stål / kantkjørte er det samma.. skal ha på no ispigg - 145 / 86 - 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...