Nytern Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Baklyktene var spikeren i kista for det generelle inntrykket jeg fikk av den selgeren der
Kjexx Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Det er 3 serie med åpen air lang soltakk; skinn; automat Ikke vise eu olje lekasje og dårlig håndbekk Bærekule foran dårlig som jeg vet Ønsker ikke bud?????? Grei tekst..
S.Hafsmo Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Flott bil. Liker faktisk 1-serien veldig godt. Uten videre sammenlikning kunne jeg faktisk tenkt meg til en x1.
Fredrik 90 Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Dagens "investering": [ Bilde ] Snerten bil, gratulerer
Kvasi Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Tradisjonen (min) tro, litt gomusikk til ølla http://open.spotify.com/user/1221559103 ... 4lR5fUNAZ1
awt Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Takk skal dere ha. Hadde null forventninger når det kom til motor (eller mangelen på), men ble veldig overrasket. Den føles faktisk ganske så kvikk ut.
Kvasi Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Her i gården går bilene på bensin. Ja, grattis med ny bil. Alltid kos.. Men, når vi forholder oss til relativt små motorer må jeg si jeg syns man får mer glede i en diesel. Selv om de ikke går så bra så kjennes det iallefall litt sånn ut av og til.
-Roger- Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Her i gården går bilene på bensin. Ja, grattis med ny bil. Alltid kos.. Men, når vi forholder oss til relativt små motorer må jeg si jeg syns man får mer glede i en diesel. Selv om de ikke går så bra så kjennes det iallefall litt sånn ut av og til. Helt enig faktisk! De kjekkeste motorene er de store bensinmotorene uten tvil Når det kommer til små motorer som x16 og x18 finner jeg mye mer glede i en diesel.. Min 318d føles virkelig myye sprekere enn moren til en kompis sin 316... Den er virkelig dau altså :/
-Roger- Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Så når du sa at du ble positivt overrasket trodde jeg faktisk det var en diesel, Hehe Men kan jo være den motoren passer mye bedre i en 1 serie det har jeg ikke prøvd..
Jørgen Lie Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Ser faktisk ut som om det blir bil på meg på mandag også!! Flybilett er bestilt i alle fall
Anbefalte innlegg