Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1k! Fenix TK70, får dem fra rundt 170usd nå :) Fenix er saker, bare ikke veldig kjent i Norge enda av en eller annen snål grunn.

Fredrik: Er nettopp det, man har følelsen av å gå med sola i hånda, rimelig sprøtt :razz:

Wow, det var nice!

Skrevet
1k! Fenix TK70, får dem fra rundt 170usd nå :) Fenix er saker, bare ikke veldig kjent i Norge enda av en eller annen snål grunn.

Fredrik: Er nettopp det, man har følelsen av å gå med sola i hånda, rimelig sprøtt :razz:

Hvor lenge holder batteriene når man er ute og leker med lykten?

Skrevet

Med 8500mah ansmann D-batterier klarer den rett under 2timer i maksmodus. Veldig respektabelt egentlig, i lavere moduser har man lys leeenge :)

Skrevet
Med 8500mah ansmann D-batterier klarer den rett under 2timer i maksmodus. Veldig respektabelt egentlig, i lavere moduser har man lys leeenge :)

Utrolig... her har utviklingen virkelig tatt et kvantesprang de siste årene. 1K er sannelig ikke mye for en så fin totalpakke av en lykt... :)

Skrevet

Kjøpte en xenonlykt til meg selv som en julegave. Med 85W. Ganske godt med lys der og altså. Satt opp mot faren min sin Led Lenser X21, så vant faktisk min xenonlykt... Morro morro. Han har og en lommelykt "fetisj", så det var gøy å se trynet hans når guttungen hadde mer lys :D:lol:

Skrevet

Jeg skjønner på de siste siders lommelykt diskusjon at den lille originale lykta i handskerommet på E34en ikke er så mye å komme med :lol: Men sjarm har den :wink:

Skrevet

Bor du på Tynset, Nyteren? :) En kjenning av meg som la ut bilde av Ladaen din på Instagram med kommentaren "kjæm'en fra Tynset, trivs en overalt!" for et par dager siden! :D

Skrevet
Jeg skjønner på de siste siders lommelykt diskusjon at den lille originale lykta i handskerommet på E34en ikke er så mye å komme med :lol: Men sjarm har den :wink:

De lyktene er bare søppel.. Har en slik i de 5 BMWene vi har...

Skrevet

Fikk jaggu lyst på en sånn til å ha i bilen.

Skrevet
Haha, så gøy! :lol: Bor han her han og eller? Har du url? :razz:

Edit: Ja, jeg bor på Tynset :)

Hvordan i h.... får jeg link ut av denne mannskiten da?? :evil: Finner ikke bildet på pcen heller. Får til å se bare mine egne bilder der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...