Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

1k! Fenix TK70, får dem fra rundt 170usd nå :) Fenix er saker, bare ikke veldig kjent i Norge enda av en eller annen snål grunn.

Fredrik: Er nettopp det, man har følelsen av å gå med sola i hånda, rimelig sprøtt :razz:

Hvor lenge holder batteriene når man er ute og leker med lykten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 8500mah ansmann D-batterier klarer den rett under 2timer i maksmodus. Veldig respektabelt egentlig, i lavere moduser har man lys leeenge :)

Utrolig... her har utviklingen virkelig tatt et kvantesprang de siste årene. 1K er sannelig ikke mye for en så fin totalpakke av en lykt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en xenonlykt til meg selv som en julegave. Med 85W. Ganske godt med lys der og altså. Satt opp mot faren min sin Led Lenser X21, så vant faktisk min xenonlykt... Morro morro. Han har og en lommelykt "fetisj", så det var gøy å se trynet hans når guttungen hadde mer lys :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1k! Fenix TK70, får dem fra rundt 170usd nå :) Fenix er saker, bare ikke veldig kjent i Norge enda av en eller annen snål grunn.

Fredrik: Er nettopp det, man har følelsen av å gå med sola i hånda, rimelig sprøtt :razz:

Fikk jaggu lyst på en sånn til å ha i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...