Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

De lyktene er bare søppel.. Har en slik i de 5 BMWene vi har...

Jeg har ikke antydet noe annet heller :roll: Men synes likevel den er artig som en del av bilens original tilbehør, selv om den lyser like sterkt som ett stearinlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så gøy! :lol: Bor han her han og eller? Har du url? :razz:

Edit: Ja, jeg bor på Tynset :)

Hvordan i h.... får jeg link ut av denne mannskiten da?? :evil: Finner ikke bildet på pcen heller. Får til å se bare mine egne bilder der.

Haha, det går bra! Hadde vært gøy å se hvor han knipsa den bare, vært litt overalt med den de siste dagene :wink:

TF_F10-520d: Det kan anbefales! Skulle du komme ut for noe er den jo perfekt som både arbeidslys og evt varsling med strobefunksjonen.

Når jeg henter fruen på jobb lyser jeg opp mot himmelen så hun vet at jeg er på tur. Nesten litt som i Batman-filmene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ham Michael til fornavn?

Han heter Mikael ja! Hahaha, kjenner du han?? :shock:

Aha! Kjører han Dodge montro? :)

Kjører ikke Dodge nei. Ikke her vertfall. Her har han en Audi A4, men hva han kjører/sitter på når han er i armyen aner jeg ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... her sitter jeg da med bimmers, Netflix og te. Jeg er skikkelig forkjølet og gidder ikke å legge meg fordi jeg vet at med en gang jeg legger meg ned på hodeputen blir nesen helt tett igjen. Jeg har brukt opp kvoten med skikkelige nesedråper så nå er det bare saltvannsoppløsning igjen og det hjelper ikke på min nese. Da er det bedre å bare sitte med hodet oppe slik at jeg får nogenlunde puste igjennom nesen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... her sitter jeg da med bimmers, Netflix og te. Jeg er skikkelig forkjølet og gidder ikke å legge meg fordi jeg vet at med en gang jeg legger meg ned på hodeputen blir nesen helt tett igjen. Jeg har brukt opp kvoten med skikkelige nesedråper så nå er det bare saltvannsoppløsning igjen og det hjelper ikke på min nese. Da er det bedre å bare sitte med hodet oppe slik at jeg får nogenlunde puste igjennom nesen... :roll:

Det er dritt...

Hva mener du med å brukt opp kvoten på nesedråper?

Max i følge pakningsvedlegget? Eller at det ikke virker mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... her sitter jeg da med bimmers, Netflix og te. Jeg er skikkelig forkjølet og gidder ikke å legge meg fordi jeg vet at med en gang jeg legger meg ned på hodeputen blir nesen helt tett igjen. Jeg har brukt opp kvoten med skikkelige nesedråper så nå er det bare saltvannsoppløsning igjen og det hjelper ikke på min nese. Da er det bedre å bare sitte med hodet oppe slik at jeg får nogenlunde puste igjennom nesen... :roll:

Har gått gjennom ei uke med omgangssyke, sykt som det tar på.. Kjenner det skal bli godt å komme seg på jobb igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dritt...

Hva mener du med å brukt opp kvoten på nesedråper?

Max i følge pakningsvedlegget? Eller at det ikke virker mer?

Max i følge pakningsvedlegget. Det er et eller annet med at slimhinnene tørker ut hvis man overskrider grensen på 3 ganger daglig i høyst 10 dager... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dritt...

Hva mener du med å brukt opp kvoten på nesedråper?

Max i følge pakningsvedlegget? Eller at det ikke virker mer?

Max i følge pakningsvedlegget. Det er et eller annet med at slimhinnene tørker ut hvis man overskrider grensen på 3 ganger daglig i høyst 10 dager... :roll:

Er det når slimhinnen tørker ut at man blir avhengig da kanskje? Vet om et par stk som er/har vært avhengig.

Jeg bruker det ved behov men prøver å roe det litt da og ikke tar det før jeg er skikkelig tett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått gjennom ei uke med omgangssyke, sykt som det tar på.. Kjenner det skal bli godt å komme seg på jobb igjen :)

Jeg dropper jobben i morgen tidlig, men jeg stiller på et viktig møte klokken 13#. Jeg har vært syk i 6 dager nå... skikkelig berg og dalbane rent febermessig og det er utrolig slitsomt. Feberen er heldigvis borte nå (gikk bort igår formiddag), men nesen er jo helt håpløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...