Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sant :) Men Iphone har bare Edge og 3G (tenker på 4/s) og Android tlf har HSPA eller no :) Står H+ :) Og det nettet der er ganske raskt :) jeg fikk ut 15mbps av min Samsong Note :) Og det holdt i masse vis :) På internett så knuser Android, Iphone :D

Men SIII skal ikke støtte 4G? tror SIIII skal støtte det :) Evt så støtter SIII 4G i andre land :s feks USA ?

Iphone 5 er jo klar for 4G men det er ikke på telefon liksom :) Norge er så kjeedelig..

Men man kommer langt uten 4G :)

HSDPA er jo 3g. Iphone 4s sin HSDPA/3g brikke klarer å hente ut 14.4 Mbps.

Samsung Note sin kan hente ut HSDPA, 21 Mbps.

4G Nettet er begrenset til maks 40Mps hos Telenor ihvertfall.

S3 støtter 4G jo, selger det hver dag på jobben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :) Men Iphone har bare Edge og 3G (tenker på 4/s) og Android tlf har HSPA eller no :) Står H+ :) Og det nettet der er ganske raskt :) jeg fikk ut 15mbps av min Samsong Note :) Og det holdt i masse vis :) På internett så knuser Android, Iphone :D

Men SIII skal ikke støtte 4G? tror SIIII skal støtte det :) Evt så støtter SIII 4G i andre land :s feks USA ?

Iphone 5 er jo klar for 4G men det er ikke på telefon liksom :) Norge er så kjeedelig..

Men man kommer langt uten 4G :)

HSDPA er jo 3g. Iphone 4s sin HSDPA/3g brikke klarer å hente ut 14.4 Mbps.

Samsung Note sin kan hente ut HSDPA, 21 Mbps.

4G Nettet er begrenset til maks 40Mps hos Telenor ihvertfall.

S3 støtter 4G jo, selger det hver dag på jobben :P

HSDPA er ikke 3G, men 3.5G! Eller "Turbo-3G" som mange liker å kalle det.

Når det gjelder å finne 4G navnet på innstillinger er det ofte ikke lett, da det heller står LTE :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :) Men Iphone har bare Edge og 3G (tenker på 4/s) og Android tlf har HSPA eller no :) Står H+ :) Og det nettet der er ganske raskt :) jeg fikk ut 15mbps av min Samsong Note :) Og det holdt i masse vis :) På internett så knuser Android, Iphone :D

Men SIII skal ikke støtte 4G? tror SIIII skal støtte det :) Evt så støtter SIII 4G i andre land :s feks USA ?

Iphone 5 er jo klar for 4G men det er ikke på telefon liksom :) Norge er så kjeedelig..

Men man kommer langt uten 4G :)

HSDPA er jo 3g. Iphone 4s sin HSDPA/3g brikke klarer å hente ut 14.4 Mbps.

Samsung Note sin kan hente ut HSDPA, 21 Mbps.

4G Nettet er begrenset til maks 40Mps hos Telenor ihvertfall.

S3 støtter 4G jo, selger det hver dag på jobben :P

HSDPA er ikke 3G, men 3.5G! Eller "Turbo-3G" som mange liker å kalle det.

Når det gjelder å finne 4G navnet på innstillinger er det ofte ikke lett, da det heller står LTE :wink:

såklart! =) Stemmer det, HSDPA refereres som Turbo 3g men er jo 3G, only on turbo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært, var inne og skulle sponse bmwccn med noen kroner i medlemskontigent. Logga meg tilfeldigvis inn på profilen min på nettsiden og etter å ha rotet rundt fant jeg ut at kontigenten min for året var betalt. Jeg kunne ikke huske å ha betalt den, var inne på nettbanken og fant ingenting, og ringte fattern for å høre om han hadde betalt den (noe han ikke hadde gjort). Sendte e-post til bmwccn og fikk raskt svar (en time tok det) om at det var registrert innbetaling fra noen med mitt etternavn... Mistenker at det er en gavmild mor som har vært på ferde :) Koslig start på dagen med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært, var inne og skulle sponse bmwccn med noen kroner i medlemskontigent. Logga meg tilfeldigvis inn på profilen min på nettsiden og etter å ha rotet rundt fant jeg ut at kontigenten min for året var betalt. Jeg kunne ikke huske å ha betalt den, var inne på nettbanken og fant ingenting, og ringte fattern for å høre om han hadde betalt den (noe han ikke hadde gjort). Sendte e-post til bmwccn og fikk raskt svar (en time tok det) om at det var registrert innbetaling fra noen med mitt etternavn... Mistenker at det er en gavmild mor som har vært på ferde :) Koslig start på dagen med andre ord!

Dette var jo en veldig hyggelig historie å få presentert en tidlig morgen når man har vinterferie... :)

Apropos Ferrari FF er den temmelig stor til å være en Ferrari, men ikke stor til å være en slags semi-familiebil (noe Ferrari gjerne vil at vi skal oppfatte den som). Harry Metcalfe (redaktør og grunnlegger av EVO Magazine) hadde en FF som testbil i to uker. 273000 britiske pund... eller knapt 2,4 millioner kroner koster herligheten uten norske avgifter... :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=x7tk8a0gEmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om flere her bruker å synge i bilen når de kjører, ved da å finne på tekst selv og bare synge det som faller inn naturlig der å da og synge i kanskje 2-5 minutt og når man på en naturlig måte er ferdig med syngingen så er all teksten(hva man sang) glemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om flere her bruker å synge i bilen når de kjører, ved da å finne på tekst selv og bare synge det som faller inn naturlig der å da og synge i kanskje 2-5 minutt og når man på en naturlig måte er ferdig med syngingen så er all teksten(hva man sang) glemt?

You high? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om flere her bruker å synge i bilen når de kjører, ved da å finne på tekst selv og bare synge det som faller inn naturlig der å da og synge i kanskje 2-5 minutt og når man på en naturlig måte er ferdig med syngingen så er all teksten(hva man sang) glemt?

You high? :lol:

Nei, men jeg trodde det var noe alle gjor :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om flere her bruker å synge i bilen når de kjører, ved da å finne på tekst selv og bare synge det som faller inn naturlig der å da og synge i kanskje 2-5 minutt og når man på en naturlig måte er ferdig med syngingen så er all teksten(hva man sang) glemt?

Jeg skal ikke sitte på med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer at jeg synger med når de skikkelige godsangene kommer på anlegget, men egenkomponert tekst er det verre med. De surrer nok bare rundt i huset. Er litt musikalsk av meg så hender seg jeg skriver sanger i hodet, problemet er at inspirasjonen gjerne kommer når jeg kjører bil og ikke får skrevet ned noe... :P

Forøvrig, sitter og "knekker en nøtt" med en designutfordring nå (ingeniørstudiet). Måtte dra frem denne fantastiske reklamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...