Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte Kokain..

[ Bilde ]

"If I sell a little crack, ain't nothing to it, gangsta rap made me do it"

Hehe, sliter bare med litt hvitvasking for tiden.. Har liksom fylt opp så jeg får maks skattelette ut av BSU'en i 2013 selv om vi bare er kommet Februar enda for eksempel...

Jo takk for Handelen Kvasi og takk for Sjåførtjenesten Wicky.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svarte er vell ifra nippelen til den vanlige slangen, å den messing nippelen som følger med skal være i den kvite boksen. Den må du skru opp då oljen skal kun kunne gå ut, ikke inn igjen da det kommer inn luft.. Suge å forklare..

Takk! :) Fikk det til. Byttet bremseslanger rundt om og bremseskiver pluss klosser foran :)

Fikk et knips på EU-ok at det var sprekker i bremseslanger rundt hele bilen, men det stemte ikke. Fantes ikke en eneste sprekke på noen av de. Men er vel greit å ha det gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har altså nå vært på enn bruktbutikk og fått tak i en jævla stygg, grønn lampe som visstnok har hengt i taket på ventehallen i Arendal rutebilstasjon en gang på 50 tallet :shock: Den skal ho jaggu ha i taket i hjemmekino rommet, altså ett av de viktigste rommene i huset :evil: Over mitt lik!! :angry:

Hvorfor skal det være så populært med alt sånt gammelt dritt, gamle tønner, kofferter, paller, skap hvor glass i dørene er erstattet med hønsenetting og fandens oldemor #-o Pokker meg godt jeg har noe jeg skule sagt om hva som skal innafor for husets fire vegger, skal jaggu dra sommerdekka inn i stua jeg så skal vi se om ho synes det er tøft. Fetteren min har en M30 stående også som jeg kunne fått lagt en glassplate oppå så det blir stuebord 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...