Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For min del også, greit å ha en fri tråd der man kan chatte og skrive hva man vil og orker uten å måtte passe på og holde seg innenfor angitte temaer og regler.

Unntaket er selvfølgelig mobbing og hakking på andre. Der burde alle ta ansvar og tenke seg om før man skriver noe man ikke burde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere, så ble denne tråden laget for at vi skal kunne diskutere alt som ikke har med BMW og motor å gjøre, men så har enkelte medlemmer brukt denne tråden som en ren chattekanal, og det er ikke det den er til, enkelt og greit. Ønsker man å chatte med hverandre, så kan man gjøre det på andre måter. Denne tråden er til for å diskutere ting og tang som ikke passer i andre forumdeler. Det spiller ingen rolle om det er harmløst eller ei, det har ingenting i denne tråden å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den fikk navnet Tulletråden var selvsagt en feil, og har medvirket til at den har sklidd ut. Den burde absolutt ha fått et annet navn..

Hvis vi skal la ting være som folk vil ha det, så vil det uansett skli ut etterhvert. Det er derfor vi har regler å forholde oss til. Vi er over 20 000 registrerte medlemmer her inne, og det er umulig å gjøre alle fornøyde, dessverre. Vi ønsker ikke chatting her inne, så det ber vi om at blir respektert.

Det er jo kjedelig å spørre om et problem man lurer på om f.eks. utdanning, for så å se at spørsmålet havner 5 sider bakover pga. at noen skal prate om kebab`n de akkurat har spist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med denne tråden. Er det bare for å ha noe å sjefe over moderator? Denne tråden trives jeg godt med. Det er en tråd som vi regulars bruker til å komunisere med hverandre. Vi er ikke nødvendigvis venner på facebook eller snakkes i hverdagslivet, men vi sosialiseres i denne tråden og svarer de som spør om ting.

Har vært på andre forum med liten aktivitet og det faller fort i fra. Den aktiviteten på tulletråden er mye av grunnen til at forumet er som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med denne tråden. Er det bare for å ha noe å sjefe over moderator? Denne tråden trives jeg godt med. Det er en tråd som vi regulars bruker til å komunisere med hverandre. Vi er ikke nødvendigvis venner på facebook eller snakkes i hverdagslivet, men vi sosialiseres i denne tråden og svarer de som spør om ting.

Har vært på andre forum med liten aktivitet og det faller fort i fra. Den aktiviteten på tulletråden er mye av grunnen til at forumet er som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med denne tråden. Er det bare for å ha noe å sjefe over moderator? Denne tråden trives jeg godt med. Det er en tråd som vi regulars bruker til å komunisere med hverandre. Vi er ikke nødvendigvis venner på facebook eller snakkes i hverdagslivet, men vi sosialiseres i denne tråden og svarer de som spør om ting.

Har vært på andre forum med liten aktivitet og det faller fort i fra. Den aktiviteten på tulletråden er mye av grunnen til at forumet er som det er.

+1!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å prøve å tråkke på noen moderatorer så støtter jeg kjexx sitt innlegg veldig! Det er jo et sted vi får mulighet til å "bli bedre kjent", noe som igjen gangner forumet.

Moderatorene får rett og slett tåle litt negativ feedback, jeg er også helt enig med Kjexx.

Bimmers er forøvrig et utrolig ryddig og seriøst forum i forhold til mye annet der ute, må da være lov med èn tråd som sklir ut. Ellers vil det aldri bli noe "miljø" innad i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også si meg enig i at det bør være plass til denne tråden, i denne formen, på forumet.

Folkeskikk bør man kunne forvente men ser ikke behovet/nødvendigheten for å forby mest mulig.

Selvsagt blir det litt mye av noe enkelte ganger men det er jeg temmelig overbevist om at de fleste klarer å takle, og det fins da nok av eksempler på at når man trår noen (for hardt) på tærne får man beskjed om det og tar det til etterretnig.

Ellers så er det jo endel medlemmer som faktisk ikke bor i tilknytning til de større byene og får delta på alt som skjer og sosialisere med "folket" med felles interesse for BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med denne tråden. Er det bare for å ha noe å sjefe over moderator? Denne tråden trives jeg godt med. Det er en tråd som vi regulars bruker til å komunisere med hverandre. Vi er ikke nødvendigvis venner på facebook eller snakkes i hverdagslivet, men vi sosialiseres i denne tråden og svarer de som spør om ting.

Har vært på andre forum med liten aktivitet og det faller fort i fra. Den aktiviteten på tulletråden er mye av grunnen til at forumet er som det er.

X10

Ja, nattpartuljen synes jeg er et bra program og liker spesialt han karen som jobber i alta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med mengden her, synes tulletråden fungerer fint som den gjør. Om det blir litt chatting fra tid til annen ser jeg heller ikke problemer med, da er jeg så heldig at jeg bare kan scrolle elegant over det jeg finner uinteressant. Forumet er avhengig av en tråd hvor folk kan prate om løst og fast og på en måte holde kontakten, iallfall så lenge det ikke er skittkasting og uthenging av andre.

MEN så er det bare det at Moderatorene er dem som bestemmer her, på en måte forumets Politi og jeg synes vi alle må respektere deres ord. Uansett å ukult det er så er det nå enn dem som bestemmer her og det synes jeg vi skal rette oss etter :) Jeg synes overhode ikke moderatorene overreagerer eller leker "sjefer" men noen beslutninger og tiltak må til for å holde en ren linje her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...