Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble den "gamle" maskinen min på jobb pensjonert. Har nå gått fra en notebook med 10" skjerm, til stasjoner med 23" skjerm. En aldeles liten forskjell...

81al15hskambt1uwp0w5.jpg

Skrevet
Du skulle sandblåst å lakkert den ;)

En ting jeg håper noen har svar på, på min bil 98 528 så har jeg ASC. Men er dette bare antispinn eller er det TC inni der også

Antispinn :) DSC inkluderer anti-skrens...

Skrevet
I dag ble den "gamle" maskinen min på jobb pensjonert. Har nå gått fra en notebook med 10" skjerm, til stasjoner med 23" skjerm. En aldeles liten forskjell...

[ Bilde ]

Også Tek100 kanal da :o Gule kontakter! Her må det ordnes elektrikker! Gulekontakter og brytere er det verste jeg vet! :)

Skrevet

Mye jobb scoot? Ekke akkurat imponert over e39 dysene nei.

Frua har en vw bora og dysa har skikkelig spredning iforhold til to stråler på ruta.. Er det slik på e60?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Har tenkt tanken på vindusviskerarmer fra citroen c8 jeg da, som sprer langs hele vindusviskeren, men har ikke kommet lenger enn tanken gitt:p

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet

E60 sine sprer jo mer som et sprut, de originale er jo laserstråler. Iflg bimmerforum skal det være plug and play, og jeg fant to brukte på GS med varme for 300 spenn. :mrgreen:

Skrevet

Hehe:p nei, har endelig fått mor og far til å kvitte seg med sin, så slapp av caburetion;) liker bare hvordan de sprer;)

Skrevet
Har jeg ikke tenkt på, hvordan er de iforhold til e39 sine?

De sprer skikkelig utover ruten. :)

Stemmer. Gleder meg allerede til å få de på, bruker jo en liter væske daglig sånn det er nå. Ikke blir det reint heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...