Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha kvasi! :P

Turbo: står mellom eksos og leppe til m5'n, men må få solgt leppa til touringen først, noen som vil ha en E39 Hamann Carbon-leppe? :)

Skrevet

Turbo: står mellom eksos og leppe til m5'n, men må få solgt leppa til touringen først, noen som vil ha en E39 Hamann Carbon-leppe? :)

Skjønner, garantert! :)

Edit: Btw, likte du F10-bildene jeg la ut her? :D

Skrevet

Da ville jeg valgt eksos, men jeg syns stort sett ikke det er fint med splittere og frontlepper osv så er kanskje litt innhabil der.

Skrevet

Har en grei en for hånden serru kvasi;) men mulig jeg dropper leppe, får se om jeg får solgt hamannleppa, får jeg ikke det kan det hende den havner på m5'n... Hmm...

Skrevet

Den har en lett ripe og et lite merke, men ingenting som synes godt når den er montert.

Tenkte meg 2k for den, passer m-front uansett E39 ;)

Skrevet
Haha:p godt sagt;) sitter på padda og surfer, madammen er syk, så la seg tidlig men finnes ikke sliten eller trøtt...

Hold oss med selskap?! :D

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å fått gjort ferdig handsfree-retrofiten til e61-en, er bare bittelitt kobling igjen. Kunne også tenkt meg å fått kodet litt om på styrken i angel eyesene på 1-eren, men regner med jeg blir sittende her. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...