Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Må nesten skaffe meg an facelift fanger også, ser jo så mye bedre ut med facelift fanger og alpina leppe.

Noen som har meninger om hvordan det ser ut med m5 bakfanger og alpina framme?

Jeg vil tro det vil se litt Malpina ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt problemer med å finne de på nett. E39 alpina var vel med b10 motoren, kanskje om noen år (les: forhåpentligvis i mine drømmer) at det dumper en slik ned i bilen.

Husk at norsk ikke er et verdensspråk... prøv google: alpina + cars... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nok egentlig ikke det. :)

Men den hadde nok sportsunderstell og sportsseter.

M-tech/M-pakke/M-sport kom i 99 en gang, og da med full pakke med fangere og det hele.

Så lenge det står:

S704A M Sports suspension

S710A M sports steering wheel, multifunction

S481A Sports seat

Så kaller jeg den for m-tech :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg forstår hvor du vil hen, men i bestillingen bestilte man aldri M-tech/M-pakke eller lignende, kun M-ratt og understell for seg selv. Man kan kjøpe en ny bil i dag også med kun disse valgene, og bilen vil jo aldri være noen M-tech for det om.

For meg er en M-tech-bil en bil som ble levert med full M-pakke fra fabrikk. Man kan jo også kjøpe biler i dag med full M-pakke og bortfall av sportsunderstell, og da mener jeg fortsatt den har M-pakke ettersom dette tilvalget står i utstyrslisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig, som awt sier at man ikke har M-pakke dersom man har deler av den. Enkelte ting kan nemlig bestilles utenom pakken (f.eks ratt, understell, listverk osv). Når det gjelder E39 eksisterte ikke M-pakke før på 00 modeller. Biler før dette har ikke noen form for M-pakke selv om man har M-sportsratt. Og det er heller ikke noe som heter M-pakke innv.- eller utvendig. Til sammenlikning har man ingen Individual bil bare fordi den er utstyrt med Individual solbeskyttende vinduer.. Option kode for M-pakke/M-tech/osv er 715.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...