Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette må jo være lengste vintern i manns minne! Jeg vil ha sommer:(

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Helt enig, nå er jeg møkkalei vinter og kulde :evil: Vi er ikke vant til slikt her på Sørlandet, milde og korte vintere med lite eller ingen snø er det vi er vant til. Mars er heldigvis en vår måned her så jeg har høye forventninger til neste måned :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være lengste vintern i manns minne! Jeg vil ha sommer:(

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Helt enig, nå er jeg møkkalei vinter og kulde :evil: Vi er ikke vant til slikt her på Sørlandet, milde og korte vintere med lite eller ingen snø er det vi er vant til. Mars er heldigvis en vår måned her så jeg har høye forventninger til neste måned :wink:

Helt enig i den :) kan jo håpe på at mars blir som i fjor, med 10 pluss grader her på østlandet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være lengste vintern i manns minne! Jeg vil ha sommer:(

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Helt enig, nå er jeg møkkalei vinter og kulde :evil: Vi er ikke vant til slikt her på Sørlandet, milde og korte vintere med lite eller ingen snø er det vi er vant til. Mars er heldigvis en vår måned her så jeg har høye forventninger til neste måned :wink:

Å i tromsø hadde vi 2.49cm snø 29april 1997...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, snerringa fra en s38 eller m30 på sperra ;)

I en Pickup? Nei takk... :roll:

Haha, ler litt nå.

Troe ikke han mente at den motoren hadde vært bedre i en gammel amerikansk pickup :lol:

Var nok heller at LYDEN av disse to motorene er bedre enn hva du sa, at ingenting slår amerikanske muskler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ler litt nå.

Troe ikke han mente at den motoren hadde vært bedre i en gammel amerikansk pickup :lol:

Var nok heller at LYDEN av disse to motorene er bedre enn hva du sa, at ingenting slår amerikanske muskler. :)

Nå var det Pickuper vi diskuterte og i den sammenheng så hører ikke en BMW motor lyd hjemme der. Nokså malplassert kommentar igrunnen.

For det andre så sa jeg at ingenting slår amerikanske muskler, hva har muskler eller krefter med lyd å gjøre?

Kom opp med noe bedre neste gang Sofa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...