Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Klarte faktisk å kjøre over min S3 med en sovietisk atomubåt fullasta av lettkledde pingviner, og den lever fortsatt :)

Sikkert litt flaks også men fortsatt i beste velstand. En iPhone hadde ikke tålt om bestefar kom borti skjermen med forhuden engang før den hadde gått i lufta av glasseksplosjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min s211 07 har rulla 322... og selgern var ganske...entusiast.... Siden oktober ifjor har han bytta :

Komplett girkasse

Nye originale lykter med bi-xenon

Alle foringer og stag i forstilling

Olje på diffen

Innmaten i førerstol

Alle høyttalere

Spylevæsketank

Kjølevæskebeholder

Nye vinterdekk

Nye sommerdekk

Komplett service (20tusen km til neste)

Nye bremseklosser/skiver x4

Ble levert EU ok frem til august 2015.

Lite jeg må gjøre med bilen fremover, forumten kosmetiske ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart... på mercedes er 283000km så vidt innkjørt... på en bmw er det "mye"...

Ja! Rart det der, ser på E220'er som er gått 450 000km, også ser de mer strøken ut enn en E39 som er gått 200 000km..

Hvordan er draget i E-klassen din? 400nm er jo kjekt 8)

400nm går helt greit :) Fint og jevnt drag og lavt forbruk = kona klager ikke på at jeg grisekjører engang i blant :lol:

Men må vel finne meg chip snart.. noen av dem gir jo 510nm og 200hk...tror det blir bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En iPhone hadde ikke tålt om bestefar kom borti skjermen med forhuden engang før den hadde gått i lufta av glasseksplosjonen.

Jeg måtte faktisk rygge over min Iphone 6 ganger på grusen før skjermen sprakk, og siste gangen la jeg skjermen ned mot grusen, med en stor stein under. Haha

Var en 3GS. Hadde mye tull med den, og samboeren arvet telefonen (og problemene) når hennes Sony røk, og jeg fikk 4S. Så fikk jeg meg 5, og hun overtok 4S'en. Da fant vi ut at vi skulle sende den til sitt neste liv med stil :D

Hadde en HTC HD2. Likte ikke å gå rundt med den i genserlommen. Den var så tung og dro genseren ned. Så en dag jeg skulle inn på butikken, kastet jeg den inn på bilsetet. Da hoppet den ut igjen og knuste på bakken. Snakk om 30-40cm fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min iPhone 4 i godt over to år nå. Den har fungert 99% frem til nå. Tuller litt av og til på kameraet ved at bildet "fryser" under fokusering, men det kommer av at jeg har mistet tlf x antall ganger i gulvet, både tregulv og betonggulv. Alt fra hoftehøyde og lavere. Har ennå ikke knust verken skjærm eller bakside.

Fruens iPhone 4S har ramlet på asfalten, blitt tråkket på og ligget i bukselomma når hu plumpet i vannet, også den fungerer 99%. Der er det kun blitzlampa som lyser svakt av og til selv om tlf er i hvilemodus.

Tro meg, jeg har aldri hatt en så skuddsikker tlf tidligere og jeg har hatt mobiltlf siden midten av 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min iPhone 3g som jeg byttet ut når iPhone 5 kom fungerer helt fint fortsatt, bortsett fra at skjermen er litt knust. Jeg kjøpte den den dagen den kom i salg i Norge, og har vært gjennom en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg veldig fornøyd med IPhone :) Har kompiser og kolleger som har disse nye Samssungene og der går skjermene hele tiden, de driver å kjøper nye skjermer på Ebay og styrer og jaller :lol:

Flere og fler går over til IPhone og er fornøyde... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg veldig fornøyd med IPhone :) Har kompiser og kolleger som har disse nye Samssungene og der går skjermene hele tiden, de driver å kjøper nye skjermer på Ebay og styrer og jaller :lol:

Flere og fler går over til IPhone og er fornøyde... :wink:

For min omgangskrets er det omvendt.. Her kjøpes det skjermer på Ebay i hytt og gevær, spesialskrutrekkere og bakdeksel som knuser og byttes i et kjør. Det virker ikke som de behandler telefonene stygt heller. Selv har jeg en HTC, den jekkes det øl med og har levd et strevsomt liv i min gamle jobb, overlevde fritt fall fra en lift jeg sto i på jobb, anslagsvis 7-8meter ned :P Rett i asfalten.

Iphone er sikkert en god telefon det også, hadde det ikke vært for at jeg ikke bryr meg stort om telefoner lenger hadde sikkert jeg også hatt Iphone.. Iphone var heller ikke kompatibel blant systemene som ble brukt i gamle jobben(der jeg fikk min HTC fra).

Jeg vet ikke helt Fredrik 90, det virker som om du har svaret på alt, det du faktisk har selv er det som funker, åkke som. Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig, men jeg har lagt merke til flere tilfeller og jeg kan se et mønster her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...