Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Slike utbyggingsdebatter preges av ganske forutsigbare fronter:

En nei-side som utgjøres av naturvernere som helst foretrekker å bo i større byer, men som er veldig opptatte av dyr og natur langt utenfor byen, så lenge de selv slipper å bo der. :lol:

Og en ja-side bestående av lokalpolitikere og næringslivsaktører som svært gjerne vil ha sin del av de statlige tilskuddene som følger slike tiltak. Egentlig trist at Distriktsnorge skal bli bare mer avhengige av offentlige tilskudd. #-o

Synes egentlig at slike argumenter som dette hadde frisket litt opp i debatten i forkant av vindmølleutbygginger:

det var en periode med utrolig mye skilsmisser og splitta familier, da danskene fra Siemens og anleggsarbeidere fikk oppmerksomhet fra en del damer her ute på helg :lol:

Så gikk det naturligvis sport i å få hatt seg et nummer oppe i noen av møllene da, ikke minst :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis sjeldent/aldri salting her ute i havgapet, bortsett fra naturlig salting når det blåser godt, slik som nå.. Men nå er jo snøen borte uansett ;) Mest strøsand det går i her, og det er jo for så vidt greit når det blir hardkjørt og det kommer mildvær..

Er det brøytemannskap der a? ;) eller må dere ut selv? :) ser for meg at hele bygda tar et tak med snøskuff og rydder den ene veien!

[ Bilde ]

Her er en av Smølas innbyggere som gleder seg til å frese rundt på de nybrøytede veiene:

mfoayj56ig15en0a6kue.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten for godt til å være sant :wink: Men stemmer det overens med servicehefter så kan man jo her få seg en ganske unik E39. Bare synd siste eier ikke hadde like vett i huet til å stelle pent med bilen som tydeligvis første eier har gjort. Jeg blir faktisk irritert når folk legger ut bilder på finn av bilene sine med møkkete matter, søppel og tomme brusflasker liggende å slenge :evil:

Da vet jeg at disse slabedaskene skal ikke jeg handle bil av iallfall [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten for godt til å være sant :wink: Men stemmer det overens med servicehefter så kan man jo her få seg en ganske unik E39. Bare synd siste eier ikke hadde like vett i huet til å stelle pent med bilen som tydeligvis første eier har gjort. Jeg blir faktisk irritert når folk legger ut bilder på finn av bilene sine med møkkete matter, søppel og tomme brusflasker liggende å slenge :evil:

Da vet jeg at disse slabedaskene skal ikke jeg handle bil av iallfall [-X

Nå er det bare en boks med cola, en colaflaske og et sammenrullet Donald-Blad oppbevart i lommene i framseteryggene, ser ikke helt problemet med møkkete matter heller, jeg er hvertfall av den typen som ikke gidder å vaske matter annenhver dag og at disse filletingene skal gjenspeile bilens vedlikehold og generelle tilstand er bare tull.

Har sett annonser med baksetet fyllt med søppel og sigarettrøyk, men det er litt mer ekstreme tilfeller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare en boks med cola, en colaflaske og et sammenrullet Donald-Blad oppbevart i lommene i framseteryggene, ser ikke helt problemet med møkkete matter heller, jeg er hvertfall av den typen som ikke gidder å vaske matter annenhver dag og at disse filletingene skal gjenspeile bilens vedlikehold og generelle tilstand er bare tull.

Har sett annonser med baksetet fyllt med søppel og sigarettrøyk, men det er litt mer ekstreme tilfeller..

Nå snakket jeg litt mer på generelt basis og ikke bare om denne bilen, men det er jo en kjent sak det at folk har lett for å oppfatte en møkkete annonsert bil som en bil med eiere som ikke bryr seg om bilen. Jeg sier ikke at det er slik i alle tilfeller men når en eier ikke en gang gidder å vaske å rydde bilen før han tar annonsebilder så seier det ofte litt om det øvrige vedlikeholdet også. Så nei...! Det er ikke bare tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en finne et perfekt eksemplar med perfekte eiere må en dessverre lete lenge. Noen kameler må svelges, og så lenge det er snakk om tomflasker ser ikke jeg problemet :-)

Jammen hvor forbanna slapt er det ikke da å ikke gidde å fjerne de få flaskene før man tar bilde, er eiern så jævla slapp så kan jeg ikke tenke meg hvordan det står til med resten av bilens vedlikehold. Jeg sier ikke at det er avgjørende men man gjør seg jo opp ett inntrykk av bil og eier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten for godt til å være sant :wink: Men stemmer det overens med servicehefter så kan man jo her få seg en ganske unik E39. Bare synd siste eier ikke hadde like vett i huet til å stelle pent med bilen som tydeligvis første eier har gjort. Jeg blir faktisk irritert når folk legger ut bilder på finn av bilene sine med møkkete matter, søppel og tomme brusflasker liggende å slenge :evil:

Da vet jeg at disse slabedaskene skal ikke jeg handle bil av iallfall [-X

Enig!!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...