Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En kollega har et merkelig problem med en Mercedes Benz E200 fra 1999. Av og til når han starter bilen, og den er kald, så virker det som girkassa går i nødmodus. Han får ikke bilen over 40 km/t. Kjører han 5-600 meter med problemet, så begynner bilen å riste noe jævlig. På meg virker det som den går på 3 sylindre, eller 2,5... Det kan skje at bilen går ordentlig da, ellers må han gjøre det samme flere ganger.

For å "kvitte seg" med problemet, må han starte bilen på nytt. Peiling på hva det kan være for noe? Han hadde fått tips om LMM, men kan det stemme eller er det noen andre logiske forklaringer?

En kamerat har problem med begge taxikjørte mercedesene sine at de går i nødmodus.. Det er 2008 og 2009 modeller.

Ikke noe svar på problemet til kollegaen din, men det finnes hvertfall andre som sliter også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for ung til og ha boblebad, så her får det holde med dusj

Blir aldri for ung til det. Er bare 27 jeg. :)

Eller formulere meg litt anderledes :)

Er for ung til og kjøpe eget hus pga økonomi, og siden hverken min mor eller far har det,

Så funker det dårlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega har et merkelig problem med en Mercedes Benz E200 fra 1999. Av og til når han starter bilen, og den er kald, så virker det som girkassa går i nødmodus. Han får ikke bilen over 40 km/t. Kjører han 5-600 meter med problemet, så begynner bilen å riste noe jævlig. På meg virker det som den går på 3 sylindre, eller 2,5... Det kan skje at bilen går ordentlig da, ellers må han gjøre det samme flere ganger.

For å "kvitte seg" med problemet, må han starte bilen på nytt. Peiling på hva det kan være for noe? Han hadde fått tips om LMM, men kan det stemme eller er det noen andre logiske forklaringer?

Min hadde samme problem. Var ene coilen.

Jeg hadde flaks og byttet riktig coil på første forsøk, da jeg ikke vet hvordan man feilsøker å finner ut hvilken det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal røyke mye før man betaler 3 mill for denne fiaskoen... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39417273

Lå ikke denne ute til 1,5mill for par mnd siden?

Vet ikke om det var akkurat denne, men det lå en svart Maybach ute til ca 1,5-2,0 gaaanske lenge...

Pris høy-lav på finn.no/bil når man kjeder seg ftw. :P

Hehe kjenner meg litt igjen i den der ja mr.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for ung til og ha boblebad, så her får det holde med dusj

Jeg er 23 år og har boblebad. Rett og slett deilig må jeg si, fin plass å koble av.

Badet er ett av de viktigste rommene i huset synes jeg, har selv sjøstein i dusjen, gir litt sånn spa følelse

5vr5cb7i3yuf60ustcd6.jpg

qo5bf4epbyiw4ovhrl5q.jpg

...og her er gjestebadet i første etasje

gpfet4iqdj1u42umewi7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal røyke mye før man betaler 3 mill for denne fiaskoen... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39417273

Lå ikke denne ute til 1,5mill for par mnd siden?

Vet ikke om det var akkurat denne, men det lå en svart Maybach ute til ca 1,5-2,0 gaaanske lenge...

Pris høy-lav på finn.no/bil når man kjeder seg ftw. :P

hehe gjør det sjøl når jeg kjeder meg :lol: Tror ikke dette er samme bilen... Den billige hadde ikke den nye typen skjermer i baksetet... Men ja... kunne gjerne kjøpt en slik maybækh... men til den prisen hadde jeg gått for rolls...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for ung til og ha boblebad, så her får det holde med dusj

Jeg er 23 år og har boblebad. Rett og slett deilig må jeg si, fin plass å koble av.

Badet er ett av de viktigste rommene i huset synes jeg, har selv sjøstein i dusjen, gir litt sånn spa følelse

[ Bilde ]

[ Bilde ]

...og her er gjestebadet i første etasje

[ Bilde ]

vet ikke hvordan prisene er i arendal, men om man skal ha dette i oslo som 23-åring, så må man være tronarving tror jeg :P er 22 selv, og bor i et bøttekott sammen med alle bildelene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står Alpinweiss II på dempertårnet mitt. Vil det si Alpinweiss 218?

Njaaa husker ikke koden, men den står jo også på samme merke. Finnes vel tre alpinhvit. Hvilken som er 218 husker jeg ikke

E30 er vell bare levert med 218 og 146.

Eneste som sto på merket var Alpinweiss II..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...