anders87 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 ":29ys2760]Ser ut som det er ET45 jeg skal ha originalt. ET på Hypertrack kommer vel litt an på størrelsen og hvilken modell de er til.E46: 8*17 ET35 9,5*17 ET46 8,5*19 ET40 Det koster såpass for adaptere ja. De Mercedeshjula hadde vært fete på min Det skal jo i teorien gå med 8x17 med 15mm adaptere så du får ET20, kommer litt an på bredden på navet også, på hvor bred adapteren må/kan være. Vet dog ikke helt hvordan det vil bli seende ut.. Men hvorfor ikke gå for noen Mercedes hjul med sentreringsringer istedet for? De jeg har heter Alphards, og er orginal hjul fra SL500.. Ellers så har du Kleemann TS7, de kan du få tak i brukt for rundt 8-10.000kr med dekk.. Eller noen Porsche 997 hjul hadde jo vært tøft, de har jo også veldig adaptervennlig ET (altså høyt) hvis man først skal begynne og leke seg med adaptere Men dette er vel bare en bruksbil så du gidder vel ikke bruke så mye energi på hjul til den?
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Kromlistene på taket indikerer L-version...noe jeg også hadde beholdt...men faen..den bilen der skal jeg ha om 3-4år
powerfulglenn Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Hei folkens ! er det noen som har bilder av hvordan en E30 320i kommer til og se ut med 80/80 senk ? Har prøvd og googla men fant masse forskjellige som var høye og lave :S
powerfulglenn Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Har forresten fått meg ny "drømmebil"...http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=28219874 Rå bil! Sånn har Naboen min
ingard Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Snakk om en frekk daglig leder i Schmiedmann. Den fyren fortjener ingen kunder. Først lover han å sende noen klips til meg, og de skulle være her i dag. Ringer i dag og ingenting er gjort. Han klager på BMW. Ingen telefon om at de ikke vil komme, og heller svarte han ikke på epost i går da jeg spurte om de kom i dag. Jeg sitter jo og venter! Han ble sur i telefonen i dag fordi han mente han ikke sa de skulle være her i dag. Og så LA HAN PÅ! Jeg visst fra før at Schmiedmann var useriøs, men så barnslig oppførsel har jeg sjeldent opplevd. Nå må jeg likevel sykle til andre siden av byen for å kjøpe hos GSbildeler. :/
Yngvejos Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Snakk om en frekk daglig leder i Schmiedmann. Den fyren fortjener ingen kunder. Først lover han å sende noen klips til meg, og de skulle være her i dag. Ringer i dag og ingenting er gjort. Han klager på BMW. Ingen telefon om at de ikke vil komme, og heller svarte han ikke på epost i går da jeg spurte om de kom i dag. Jeg sitter jo og venter!Han ble sur i telefonen i dag fordi han mente han ikke sa de skulle være her i dag. Og så LA HAN PÅ! Jeg visst fra før at Schmiedmann var useriøs, men så barnslig oppførsel har jeg sjeldent opplevd. Nå må jeg likevel sykle til andre siden av byen for å kjøpe hos GSbildeler. :/ Blir ikke schmiedmann drevet av samme folkene som har brukt 3 måneder på å få opp et forum? Det skal sies at jeg har bare gode erfaringer med Schmiedmann. Jeg bestilte et stag til viskeroverføringa mi på lille juleaften og fikk den i et brev med vedlagt futura før årsskiftet.
ehrnst Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Har foreløpig veldig god erfaring med Schmiedmann og de som driver den nye butikken. Bestilte klosser og skiver med sensorer til min e87 rundt lunsj. dro å hentet de etter jobb dagen etter dette var deler de var utsolgt for lokalt, og måtte bestilles fra Danmark.
Kvasi Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Dette er virkelig dagen min, fikk mail i dag You have won a BMW X6 CONCEPT CAR and £750,000.00GBP To Claim Contact Mr.Alex Jefferson, Email: alexjefferson-bmw@email.ch ,Tel: +447024032382 with your Full Name ,Telephone & Country.
Anbefalte innlegg