Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er så lite "system" hos oss, da det er mye mindre og systemet kan vel maksimalt deles opp i arbeider, saksbehandler og sjef på min avdeling. Men poenget er ikke å komme oppover for min egen del, poenget er at hvis det er mislighold av viktige ting eller misnøye blant de ansatte, så bør dette ryddes opp i istedenfor at det blir dårlig stemning osv :) Er ikke noe slikt som jeg vet om, og tidligere tillitsvalgt gjorde vel mer eller mindre ingenting, men det kan jo også komme av at han kanskje da ikke har utført sitt verv godt nok. Er jo ikke snakk om at hverdagen min skal endres veldig med masse tidsbruk på dette, men viktig for alle å vite at hvis det er noe de vil få ordnet opp i og ikke vil ta det direkte med ledelsen, at de kan ta det andre veier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd noe nytt :) Jeg og dama var å henta oss Sushi til middag tidligere i dag og til å ha smakt det kun en gang før så falt det i smak gitt :)

Ikke værst for meg som er så kresen i matveien :wink:

Mmmmm... Nigiri Shushi er snadder... de med små klumper av ris der det legges skiver av rå, røket eller marineret fisk over... spesielt røkelaks er godt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å like Sushi. Smakte det for endel år siden, men da var det liksom kun for å ha gjort det uten å kjenne etter hvordan det faktisk smakte.

Når vi hentet 1-serien i Drammen stoppet vi i larvik for et måltid, og da overtalte co-piloten meg til å gå på Sushi-restaurant. :) Etter det har det blitt endel flere ganger, men jeg synes det er litt for dyrt, så det blir ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk dette... dinside.no har begynt å skjerpe seg når det gjelder biltester. Dette bildet er fra da de testet den nye Ford Fiesta ST med 182 HK og 240 Nm (0-100 Km/t på 6,9 sekunder og en topphastighet på 220 Km/t). Småbilene begynner å bli seriøse... :P

lcnmv7e7xwb28rxa8xoz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man plutselig hadla seg brukis... E39 520iA... Gått langt og de har gjort noe mindre smart med lakken... Men interiøret ser meeeget bra ut, og girkassa er silkemyk.. bærer preg av mye langkjøring. Rust har jeg ikke funnet.. Fornøyd med en fantastisk god bil å kjøre.

73_574009675_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk dette... dinside.no har begynt å skjerpe seg når det gjelder biltester. Dette bildet er fra da de testet den nye Ford Fiesta ST med 182 HK og 240 Nm (0-100 Km/t på 6,9 sekunder og en topphastighet på 220 Km/t). Småbilene begynner å bli seriøse... :P

[ Bilde ]

Håper vi får den i butikken vår :D

Må sjekke prisen og på den. Vet at kjerringa vil ha Fiesta som Og som en ansatt så blir prisen bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på The Amazing Race som går på Tv2 nå?

Må si de har en overraskende oppegående bilpark i Namibia. Mye nytt, og jeg har sett nyere Volvoer, Mercedeser og BMW-er i "bakgrunnen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk dette... dinside.no har begynt å skjerpe seg når det gjelder biltester. Dette bildet er fra da de testet den nye Ford Fiesta ST med 182 HK og 240 Nm (0-100 Km/t på 6,9 sekunder og en topphastighet på 220 Km/t). Småbilene begynner å bli seriøse... :P

[ Bilde ]

Ja det er mye artig blandt de små bilene på markedet for tiden, slike biler havner jo gjerne litt i skyggen av de større bilene som har flere hundre hester og flyr til 100 på under 5 sekunder :wink: Samme med VW Polo GTI som kom i 2010 med 180 hester som med DSG girkasse går til 100 på 7,2 sekunder og topper 230 km/t, artig liten rakker med tøft design og en pris rett over 300 000 ,- :)

nld0zbjnjaxfkylruwjt.jpg

Også har man jo Opel Corsa OPC som ikke er like rimelig og langt ifra like pen men likevel en artig bil. Samme som med Poloen så har den en 1,4 liters turbomotor som produserer 192 hester, 0-100 går unna på 7,3 sekunder og toppfarta er på 223 km/t. Det finnes heller ingen klasse i bilverden hvor 0-100 tider er mer relevant enn på disse små bilene her og ikke store supersedaner som når disse bilene sin toppfart på ett blunk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...