Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Forstår :) jeg har ikke den muligheten! Men hvis du tar 2 uker ferie da? Altså først friuken og så 2 uker ferie. Da har du ikke gått ut av turnusen din og du har brukt 2 uker ferie på tross av at du har hatt 3 uker sammenhengende fri.. Eller tar jeg feil?

Ja, det er helt korrekt... Så må jeg jobbe 37,5 timer i den motsatte uken, før jeg går på turnus i min uke igjen! Forstår? Sjefen din ville ha sagt at du hadde hatt 3 uker ferie da, eller? :P

Jepp det hadde han, og det er da umulig for meg å ta ut min siste ferieuke som jeg har krav på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde "erik og kriss- puls" var det dårligste som har blitt spilt på norsk radio.

Helt til jeg kom over denne..

"jeg hadde kjøpt en bil til en mill, hvis du tier still"..

DET var dårlig det. Ikke kunne vedkommende å rappe, ikke var teksten bra og videoen var rett rævva.

Rap var bra før i tiden. Da Wu-Tang var på topp.

Slik som denne meget kjente låten C.R.E.A.M., som alle har hørt. Ihvertfall har alle hørt refrenget ;)

Eller om vi skal over til norske artister, tilbake til Tommy Tee sine dager:

http://www.youtube.com/watch?v=3VsJAK8Zvyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde "erik og kriss- puls" var det dårligste som har blitt spilt på norsk radio.

Helt til jeg kom over denne..

"jeg hadde kjøpt en bil til en mill, hvis du tier still"..

DET var dårlig det. Ikke kunne vedkommende å rappe, ikke var teksten bra og videoen var rett rævva.

Rap var bra før i tiden. Da Wu-Tang var på topp.

Slik som denne meget kjente låten C.R.E.A.M., som alle har hørt. Ihvertfall har alle hørt refrenget ;)

Eller om vi skal over til norske artister, tilbake til Tommy Tee sine dager:

http://www.youtube.com/watch?v=3VsJAK8Zvyo

For å ikke snakke om A Tribe Called Quest ;) Herlig musikktid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...