Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Forsiktig nå. Kan bli permbanna for slikt her nå tror jeg.

Syns dette har tatt av litt.

Er dette en tulletråd eller er dette en seriøsstusseligstuatråd?

Må da vel faen kunne komme med en kommentar uten at det skal måtte skrives 2 sider om aksept, drit og faenskap her!?

Faen meg klart å ødelegge ett helt forum bare via en tråd snart. Skjerpings ellers ser jeg for meg at folk snart vurderer å bytte forum. Ser flere har begynnt å finne andre Bmw-forumer så noe skjer nok der ute.

Sier ikke at vi skal ha en tråd der vi kan prate rompe og tiss. Men en litt bredre aksept enn "Moderators valg av snikksnakk" hadde vært fint!

Sier litt om hvor forumet var på tur da, hvis det ble ødelagt når tulletråden ble slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde igrunn være lov til å diskutere alt som har med bil å gjøre, de fleste har vel kanskje flere enn en bil, og da er kanskje bil nr 2 av et annet merke

Jeg har alltid påstått at man kan diskutere nesten alt i tulletråden, men at det er et spørsmål om hvordan man gjør det. Man har et ansvar for at det man skriver også er egnet til å føre diskusjonene videre. Løse innlegg som f.eks "Haha... Clerion har baby face?" kan man ikke bruke til noe fornuftig i diskusjonene. Husk at dette er et diskusjonsforum og ikke en slags "vegg" der man henger gule lapper med løse notater opp.

Hvis man ønsker å lese bibelen som fanden gjør det blir alt veldig vanskelig. Man kan selvfølgelig flisespikke på reglene her inne til man får mark, men dette fører i seg selv ikke til et bedre forum. Tenk heller på hvorvidt det du poster kan ha en verdi i diskusjonen og for bimmers totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen meg klart å ødelegge ett helt forum bare via en tråd snart. Skjerpings ellers ser jeg for meg at folk snart vurderer å bytte forum. Ser flere har begynnt å finne andre Bmw-forumer så noe skjer nok der ute.

Hvem tror du taper mest på det? Dere relativt nye som skriver sidevis med søppel, eller de som har vært med en stund og som har en felles interresse i det bimmers var FØR dere kom...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste innleggene her nå.. for hvem andre en clerion, wicki og jordfræser er de intressante?

Slutt med spamming av tråden, når har dere fått ett eget forum for sånt.

Du tok ordene ut av munnen (tastaturet) på meg. Jeg skjønner at det er noen som kjeder seg på jobben, men de behøver ikke å plage oss med tullball av den grunn.

http://www.tullprat.net/phpBB3/

Enig mye chatting her! laget jo den andre tulletråden slik at vi kan chatte der, og holder en mer serriøs tone her.

Det burde igrunn være lov til å diskutere alt som har med bil å gjøre, de fleste har vel kanskje flere enn en bil, og da er kanskje bil nr 2 av et annet merke

sist jeg sjekka så kan du snakke så mye du vil om andre bilmerker og modeller, så lenge det er mer en et bilde eller lol som tekst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vel forholde seg til det som står på side 1. Det er vel å anse som en regel for tråden.

Sitat:

I denne tråden heretter er chatting frem og tilbake ikke lov. Da vil tråden igjen bli fjernet.

Den forrige tråden, og den forrige igjen ble det bare chatting i og dette har dere msn gruppa til.. Jeg kan legge ut link til den her etterhvert.

Hold dere til å legge ut klipp dere finner, bilder, ting som både har og ikke har med bil å gjøre. Og spørsmål som omhandler data og andre ting som ikke har med bil å gjøre, er da også lov her. . Som dere ser, er det meste lov, men ett innlegg som bare er for å øke antall innlegg(virker slik til tider) kan dere droppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vel forholde seg til det som står på side 1. Det er vel å anse som en regel for tråden.

Sitat:

I denne tråden heretter er chatting frem og tilbake ikke lov. Da vil tråden igjen bli fjernet.

Den forrige tråden, og den forrige igjen ble det bare chatting i og dette har dere msn gruppa til.. Jeg kan legge ut link til den her etterhvert.

Hold dere til å legge ut klipp dere finner, bilder, ting som både har og ikke har med bil å gjøre. Og spørsmål som omhandler data og andre ting som ikke har med bil å gjøre, er da også lov her. . Som dere ser, er det meste lov, men ett innlegg som bare er for å øke antall innlegg(virker slik til tider) kan dere droppe.

Der er det, klart som krystall hva denne tråden skal, og ikke skal brukes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen meg klart å ødelegge ett helt forum bare via en tråd snart. Skjerpings ellers ser jeg for meg at folk snart vurderer å bytte forum. Ser flere har begynnt å finne andre Bmw-forumer så noe skjer nok der ute.

Hvem tror du taper mest på det? Dere relativt nye som skriver sidevis med søppel, eller de som har vært med en stund og som har en felles interresse i det bimmers var FØR dere kom...?

Hva man kaller "felles interesse" er vel kanskje litt uklart?

En bryr seg om gamle amerikanske biler, en liker japanske biler, en liker å gå tur i fjellet, en liker gamle radioer, en liker Porsche en liker ditt, en datt osv..... Hvem har "riktig" felles interesse da mener du? Hvem skal få lov til å skrive noe?

Jeg tror kanskje dem som sitter igjen med ett tomt forum til en verdi av 200 000,- taper på det...... Som et svar til spørsmålet.

Har vært medlem her i noen år, meldte meg ikke akkurat inn i går. Meningen er ikke at hele forumet skal være drittprat. Men at vi ihvertfall har en eneste tråd der det er litt frie tøyler! Er det så mye forlangt? Om dere "gamle" her på forumet ikke liker det, drit i å les innleggene her da vel? Vanskelig? Blir som å irritere seg over at det går fotballkamp på tv når man har 147 andre kanaler å velge mellom!

Gidder ihvertfall ikke denne diskusjonen mer, sålenge Mubarak har bestemt at det skal være slik det er nå. Så greit! Men kan det virkelig være så nøye at man må gå inn på hvert enkelt tilfelle å kommentere småting som at noe er sagt ut av sammenheng i ett innlegg? Da kan de jo bare slette hele tråden for min del.

Er ingen vits å poste noe som helst her når man kan ta seg faen på at det blir 2 sider etter svaret med retting og diskusjon om hva som er greit og ikke.

Enten eller.

Enten får vi ha en tulletråd der vi kan diskutere hva vi selv føler for, ellers får dere kjøre ett rent BMW forum på linje med BmwCCN! Likte godt dette forumet til fokus på seriøsitet tok vekk morroa ved det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm...

Det er altså ikke mulig å bestille øreplugger (head phones) fra play.com, fordi de ikke sender slikt utenfor UK.

Noen andre steder de selger slikt av kvalitet? Og rimelig?

Mest ute etter Sennheiser in-ear plugger jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...