Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Synes e39 er noe av det peneste bmw har laget.. Enig?

Helt enig! De har mye flotte design, men e39 er noe av det peneste de har laget! :)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

ENig! ;) Vel og merke med M-sport, 3 delte hjul og riktig senk (ikkje overdrevent stancework med hjulene 90 grader rett ut..) orginal preface e39 foreksempel, er skikkelig trist og utdatert utseendemessig syns eg.. :P

Helt enig!Ikke mye pent med f.eks en dunkelblau preface E39 med oransje lys og rust :P På 15" og taxihøyde :D Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e39 ser ut som en e38 som er litt trykt inn foran

Nettop. Still deg rett foran en E39 og se på fronten fra ruta og frem. Alt blir mindre og "litt mer sorry" jo lengre frem du fokuserer. Litt som å studere en TT bakfra, ingen linjer, hvatsoever, som passer på resten av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må le :lol: Har kjørt noen venner til byen og før jeg kjørte de så sprayet jeg litt WD40 på en "tør" hengsle på bakdøra til E34en, sprayboksen sette jeg i stående rommet i midtkonsollen mellom framsetene. Henter folka og kjører av gårde, en kompis som sitter i framsetet skal ha opp mobilen av bukselommen si og lener seg over mot meg og klarer å legge albuen oppå sprayflaska. Denne er vinkler med tuten/røret bakover og i midten sitter ei vennene som selvsagt har miniskjørt og sitter med ett bein i hver forbønn bak (slik som er mest komfortabelt når man sitter i midten) og gjett om boksen var treffsikker i det han lener seg på den slik at den sender en solid dose WD40 "rett hjem" :lol::applause:

Men for all del, WD40 kan smøre det utroligste til sin fordel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må le :lol: Har kjørt noen venner til byen og før jeg kjørte de så sprayet jeg litt WD40 på en "tør" hengsle på bakdøra til E34en, sprayboksen sette jeg i stående rommet i midtkonsollen mellom framsetene. Henter folka og kjører av gårde, en kompis som sitter i framsetet skal ha opp mobilen av bukselommen si og lener seg over mot meg og klarer å legge albuen oppå sprayflaska. Denne er vinkler med tuten/røret bakover og i midten sitter ei vennene som selvsagt har miniskjørt og sitter med ett bein i hver forbønn bak (slik som er mest komfortabelt når man sitter i midten) og gjett om boksen var treffsikker i det han lener seg på den slik at den sender en solid dose WD40 "rett hjem" :lol::applause:

Men for all del, WD40 kan smøre det utroligste til sin fordel :wink:

Det kan være lurt å ikke bruke kun WD-40 hvis du skal smøre noe, siden det ikke først og fremst er et smøremiddel: :)

WD-40 is a multipurpose product that cleans protects, penetrates, displaces moisture & more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WD-40 er vel bare fiskeolje eller noe slikt? Kan til og med drikkes?

Whitesprit, mineralolje, gass (propan?) og små 10% med hemmelige ingredienser :)

Fiskjeoljeteorien kommer av at folk har brukt WD-40 for å holde slukene sine rustfrie, noe som da gir en påstått bieffekt som tiltrekker seg ekstra med fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må le :lol: Har kjørt noen venner til byen og før jeg kjørte de så sprayet jeg litt WD40 på en "tør" hengsle på bakdøra til E34en, sprayboksen sette jeg i stående rommet i midtkonsollen mellom framsetene. Henter folka og kjører av gårde, en kompis som sitter i framsetet skal ha opp mobilen av bukselommen si og lener seg over mot meg og klarer å legge albuen oppå sprayflaska. Denne er vinkler med tuten/røret bakover og i midten sitter ei vennene som selvsagt har miniskjørt og sitter med ett bein i hver forbønn bak (slik som er mest komfortabelt når man sitter i midten) og gjett om boksen var treffsikker i det han lener seg på den slik at den sender en solid dose WD40 "rett hjem" :lol::applause:

Men for all del, WD40 kan smøre det utroligste til sin fordel :wink:

Det kan være lurt å ikke bruke kun WD-40 hvis du skal smøre noe, siden det ikke først og fremst er et smøremiddel: :)

WD-40 is a multipurpose product that cleans protects, penetrates, displaces moisture & more.

Hehehe... en artig historie. Min erfaring er at WD-40 fungerer utmerket som rustoppløser. Jeg ser en litt artig relasjon her, men lar det bli med tanken.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser kabelkaos, kjip innvendig, hvor er skinn? El-vinduer etc? høytalere i dørtrekk som ikke skal være der..

98_298130572_xl.jpg

Bilen ser veldig veldig fin ut, men den er da ikke så fantastisk selvom den har stått mye stille gjennom livet sitt. Jeg synes prisen på E30 er for stiv iforhold til hva man får.. En gammel bil med 2 liter og 130 hk, stoffinteriør og lite utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...