Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

":1ip96li4]Dette skjer vel først og fremst på bilene med de største motorene, som er kjørt av folk som kjører som de har den største motoren.

Det skjedde med en kollega sin 318i, og han vet jeg kjørte pent og rolig. Problemet skal være "fikset" i april 2000 som nevnt, men det er endel tilfeller av det på nyere biler også dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt backup av bilder og fått kontakter over til mine sider på telenor.no. Er det noe jeg har glemt å gjøre da, før jeg gjennomfører byttet?

Jeg synkroniserer alltid kontakene mine med Gmail kontoen, bilder og slikt går på drop-box clouden.

Ellers mister du vel ting som save-games på spill og tilsvarende app-innehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt backup av bilder og fått kontakter over til mine sider på telenor.no. Er det noe jeg har glemt å gjøre da, før jeg gjennomfører byttet?

Jeg synkroniserer alltid kontakene mine med Gmail kontoen, bilder og slikt går på drop-box clouden.

Ellers mister du vel ting som save-games på spill og tilsvarende app-innehold.

Odd,

naar du er inne paa kontakter, gjoer foelgende;

Trykk paa menyknappen

Velg 'importer/eksporter

Eksporter til USB-minne

Ogsaa velger du OK

Naa vil kontaktene bli lagret i en fil (.vcf) paa din Samsungs minnekort. Paa din nye telefon setter du da i det samme minnekortet, og gjentar prosessen fra Kontakter menyen, bare at du naa skal importere kontaktene i stedet.

Dette er oldschool 'gjoer det manuelt' maaten aa overfoere kontaktene paa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google PLay er vel bare butikken? KIES trenger wifi etter hva jeg kan bedømme og det har jeg ikke tilgjengelig akkurat nå.

Beklager, jeg mente selvfølgelig google account. Kies kan kobles til med kabel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av subframe disasteren jeg hadde på min 318

[ Bilde ]

det sykeste er att den ble eu ok slik også :shock:

E e sikkert dum, eller så e D mandag...

Kor dere ser det er noe gale her ?

Sliter litt med en ulyd selv på min orginalt 320 e36, lyden kom etter b28 maskinen kom inn samt etter litt kjøring i vinter.

En en dunkelyd når det er litt ujevn vei osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...