Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem ber deg minne meg på noe? Trodde vi hadde en enighet om å ikke involvere oss i hverandres innlegg?

Og hva gjelder FN/terror etc så er det meg likegyldig HVEM som står bak så lenge uskyldige blir rammet. Ingen skriker og lager drama når uskyldige muslimer blir rammet av amerikanske bomber.... Men alle lager drama når TO stk blir drept av to brødre...

Hvor er logikken!?

Jeg er selvfølgelig enig med deg når det gjelder det tragiske i at uskyldige alt for ofte er ofre i verdens kriser. Omstendighetene rundt denne elendigheten er bakgrunnen og rammen for de politiske og religiøse konfliktene. Dette er også elendighetens logikk... noe/noen må ofres for at noe/noen kan leve videre.

Vi har ingen avtale om å ikke involvere oss i hverandres innlegg, men av hensyn til husfreden skriver vi ikke i hverandres tråder. Tulletråden og alle de andre trådene er selvfølgelig åpne for kommentarer og innlegg fra både deg og meg. Forøvrig kan jeg skrive akkurat hva jeg vil her inne så lenge jeg følger forumreglene og alminnelig folkeskikk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjenta meg selv: Jeg ser ikke grunn til at det å diskutere enkelte tema skal forbys kun fordi noen få poster usaklige fornærmelser når temaene kommer opp.

Denne spesifikke diskusjonen tok utgangspunkt i at islamisten Ubaydullah Hussain har gått ut og hyllet terrorbombingen av Boston. Å legge lokk på denne debatten vil bare bidra til å gi inntrykk av at Hussain har bred støtte og taler på vegne av mange i Norge. Ikke noe ønskelig signal å sende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNITED <3

Kjedelig når naboen og jeg sitter og drikker til kampen osv men så må han hjem for å stå opp tidlig med unger..

Jeg vil ikke ligge meg :twisted:

Champioooone! Champioooone!

Herlig kveld, ja. Trøtt i dag :P

Champ20ns :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan flere facebook kontoer kan styre en side? Pr. idag er det bare jeg som kan styre siden fra min fb konto.. :/

Gå inn på siden, velg rediger side, velg administrer administratorroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om du kan forskjell på diverse tall...Men vi diskuterte dette på forrige side...Siste innlegg i "religionsdebatten" er på DENNE siden..Så jeg skjønner ikke hva du mener med "flere sider etterpå"...

Jeg så hvertfall ikke den direkte sammenhengen, så gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...