Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da ville jeg heller vurdert A6 C5 som faktisk er en veldig pen og bra bil :)

:shock:

Si det til han som har bytta kamaksler, turbo, dieselpumper, automatkasse osv osv til en samlet kostnad på 100k+ iløpa 3 år :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg heller vurdert A6 C5 som faktisk er en veldig pen og bra bil :)

:shock:

Si det til han som har bytta kamaksler, turbo, dieselpumper, automatkasse osv osv til en samlet kostnad på 100k+ iløpa 3 år :roll:

Så lenge man holder seg unna 2,5 TDI og motorer med Multitronic kassa så skal det vel være en helt grei bil. De jeg kjenner som har hatt disse har stort sett vært veldig fornøyd :) Men ja, Audi kan være lunefulle biler og det vet jeg alt om :roll: Da er det bedre med BMW, fikk igjen nattesøvnen så fort jeg bytta A6en (C6) i E90en :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, har holdt på mange sene kvelder med å få ferdig RSII-felgene til treffet, men når jeg monterer de på bilen, så trenger jeg jo minst 20mm spacere foran, og kanskje 10mm bak for å få det rette stuket...

Da ble det RS GT'ne på touringen, og så må jeg tidlig opp og fikse ene dekket på m5'n så den kan rulle på standardfelgene... æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

/)()%¤#% teite dumme w210 og teite /)#%#%#% selger.

Dude!! What happend?

Dro tilbake med litt mer konkrete sjekkpunkter takket være deg og en bos-kompis og gjett hva jeg fant? Rust, rust og atter rust.. Veldig skjult rust dog, men mye av det. Som om ikke det var nok, på vei hjem til selger hoppa kassa utav gir. Merka jo at den skiftet litt vel hardt, men det at den faktisk ramla utav gir kom som lyn fra klar himmel.

Skikkelig irriterende igrunn, bilen så jo utrolig velholdt ut ved første øyekast. Ja, også var den utrolig fin å kjøre.

RS: Fordi E39 under 100k stortsett er skrot :wink: Har funnet noen kandidater nå, men de er jo ofte veldig langt unna gokkelimokk. Skal kjøre 7k km på ferietur fom 21.Mai og jeg har solgt 1-serien :lol:

For E39 er kravene følgende:

Facelift

525i eller mer, evt 525d eller mer

Touring

Sportskinn

Hengerfeste

Ja, også må den være rimelig bra rustmessig :)

Nesten så jeg vurderer E46 touring, men grunnen til at jeg solgte 1-serien er ene og alene at jeg rettogslett ikke får plass i den :oops:

Vet ikke hvordan E46 er mht innvendig plass sammenlignet med E87 egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen smågutter som er ute og kjører HB-registrert GT86 i Elverum nå........ Ikke sjalu.......

Kom en hit og sist uke, fin bil.

Edit:

[ Bilde ]

Har en svart GT86 stående på jobb. Litt fin, litt ok interiør, men man pisser ikke på seg når man tar en tur i den. Og da syns jeg poenget er.. Hmm.. Ikke tilstede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...