Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Glemte Banshee og Strike Back :)

Hmm, aldri hørt om.

Men ser lovende ut!

Takk for tipsene :D

Kan også anbefale The Following

Strike Back tar skikkelig av i S02.. Merk deg kommentaren "fuck me" hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playstation = Kjøpe seg problemer...

Ekke mye kødd engang, greit nok at xbox har en rævva holdning om å ta betalt for live gold, men det funker iallefall. Synst ingen av konsollene er noe særlig, xboxen bråker noe inst og ps3en funker av og til bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg PS3 for å ha kombinert CD/DVD/BLURAY spiller. Ikke har jeg spilt CD, ikke har jeg leid DVD, men en del filmer på BLURAY har det blitt. Har ett spill har jeg og det har jeg vel spilt 1 time tilsammen på 2 år. :-) Kunne kanskje funnet ett rimeligere alternativ i forhold til bruken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peil på ombygging av bil og kunne svart med fort ?

Reglene som heg har forstått med, så får mAn ikke godkjent en motor som er eldre enn bilen.

Går dette kun på årstall, eller måneder også?

Si hvis bilen som skal bli bygget på er en 1994mod, produsert i juni, motoren som skal inn er også en 94mod, men er produsert i februar.

Har dette noe å si ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peil på ombygging av bil og kunne svart med fort ?

Reglene som heg har forstått med, så får mAn ikke godkjent en motor som er eldre enn bilen.

Går dette kun på årstall, eller måneder også?

Si hvis bilen som skal bli bygget på er en 1994mod, produsert i juni, motoren som skal inn er også en 94mod, men er produsert i februar.

Har dette noe å si ? :P

Det er dette folk sier, men jeg har hvertfall eldre motor godkjent i E30'n..

Dette KAN ha noe med å gjøre at bilen er eldre enn 89 modell og at det gikk an før det.. Jeg vet ikke :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, over til et helt annet tema.

Noen som har noe erfaring med dashcam?

Driver og titter litt på dealextreme, men jammen usikker på hva som er best og billigst.

Må jo helst ha 1080p

http://dx.com/c/car-accessories-799/car-alarm-security-709/car-dvrs-735

Kanskje gode tilbud på ebay også?

Lurer også litt på erfaringer rundt det her. Trenger kamera i lastebilen asap da folk har en lei tendens til å kjøre i rompa på bilen, og skylde på meg deretter!

Så, er det noen som har et kamera å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI fest en skjøteledning til gulv med gaffatape!!! Hadde stand på natt1mai.com for BMWCCN Telemark, der trengte jeg strøm, la en skjøteledning over gulvet i idrettshallen og festet den med gaffatape for at publikum ikke skulle snuble i den. Nå har jeg sitti her i over 1 time for å få den jævla tapen av skjøteledningen.. Grrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...