Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det var mye penger for en gammel Ford, men det er kanskje Ford sitt svar på E30 M3, så da er det vel ikke så ille likevel? (uten å sammenligne de to på noen som helst måte annet enn et "ikon").

Uansett jeg vet ikke, men det er ivertfall 100 000,- mer enn det jeg ville betalt for den. Bortsett fra det, så ser den strøken ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe minne på klimaen som ligger i keyless nøkkelene til E90? Har to nøkler liggende, en som jeg bruker og en som dama bruker og noen ganger så tar jeg "hennes" og da mener jeg at den oppstillte temperaturen på klimaen er annerledes ennå jeg var siste mann som brukte bilen sist... :?

Vet jo om sete og rattjusteriger som programmeres i nøkkelens minne men kan man ha dette på klimaen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe minne på klimaen som ligger i keyless nøkkelene til E90? Har to nøkler liggende, en som jeg bruker og en som dama bruker og noen ganger så tar jeg "hennes" og da mener jeg at den oppstillte temperaturen på klimaen er annerledes ennå jeg var siste mann som brukte bilen sist... :?

Vet jo om sete og rattjusteriger som programmeres i nøkkelens minne men kan man ha dette på klimaen også?

Joda, tempraturen endrer seg også. Mener det er sånn på E39n min også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det kom fra E39 og oppover ja.. Mener jeg leste d en plass.. Så da kan du resette den ved å skru tenningen på to hakk, holde gassen heeelt inn (over kick-down) i 30sek, så skal den resette seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen i to og ett halvt år nå og oppdager stadig nye ting, morsomt det da :wink: Brukte fjernkontrollen til å lukke takluka fra stuevinduet til en kompis i dag også, viste jeg hadde det men har aldri brukt det :roll: Dette kan jeg jo til og med gjøre med E34en :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeda meg her om dagen...og lagde meg mat.... så fant jeg ut at jeg hadde ferdig tinte og krydra lammekoteletter liggende... og masse olje i gryta...jaja..da frityrstekte jeg meg lammekoteletter.... og det var seriøst digg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det kom fra E39 og oppover ja.. Mener jeg leste d en plass.. Så da kan du resette den ved å skru tenningen på to hakk, holde gassen heeelt inn (over kick-down) i 30sek, så skal den resette seg.

Automatene som sto på M60 motorene (E32/E34/E31) var og adaptive. Ihvertfall modellene fra 1994.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på om det settet her passer på min 316it e46? Link_til_ebay Inneholder kittet her alt jeg trenger til bytte av demperne?

På forhånd takk til alle med fornuftige svar.

PS: Ser jo denne er billig, men må nok kjøre på billige demperne i en kortere periode, pga økonomi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...