Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

viss du har 4 like breie felger så hadde jeg kjøpt like breie dekk foran å bak :P dekksidene må nå være så likt som mulig.

har for lite strekk bak på min nå i forhold til foran, og det irriterer meg nokså bra :P 215/35R19 på 8,5 foran og 235/35R19 bak på 9,5. men virker som dem 235 dekka er mye breie etter måla i forhold til dem foran. har forsjellig merke dekk foran og bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er 255/35-20 utenfor rullediameteren på 245/35-18? Tror det var den diameteren på original felgene..

Du hadde 245/40-18 og riktige dekk for deg blir 255/30-20. Dette gir et avvik på 1,19%. Jeg har 255/30-20 på 10x20 Alpina og det er overraskende lite strekk. Tror ikke du bør bekymre deg over den dimmensjonen på 9,5x20 felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er 255/35-20 utenfor rullediameteren på 245/35-18? Tror det var den diameteren på original felgene..

Du hadde 245/40-18 og riktige dekk for deg blir 255/30-20. Dette gir et avvik på 1,19%. Jeg har 255/30-20 på 10x20 Alpina og det er overraskende lite strekk. Tror ikke du bør bekymre deg over den dimmensjonen på 9,5x20 felg.

Jeg har 255/35-20" liggende.. hvor mye utenfor er de da? Kan jeg bruke de? Så en som skrev 9% utenfor, men det kan vel ikke stemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo et par millioner kalkulatorer for slikt, så kan du leke deg frem selv istedenfor å spør de samme spørsmålene her.

Det er det vi andre gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

...men sånn seriøst må det vel være mye bedre å kunne leke seg selv istedenfor å sitte her og vente på svar som man ikke er sikker på om er rett engang?

@Jordfræsar:

Slike småting er utrolig morsomme. Ingen legger merke til at det er byttet, men likevel gjør det ting så veldig mye bedre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jordfræsar:

Slike småting er utrolig morsomme. Ingen legger merke til at det er byttet, men likevel gjør det ting så veldig mye bedre. ;)

Ja du sier noe der. Er de små detaljene som utgjør det store bildet ;) (Om man kan si det på den måten). Er "dessverre" påvirket av utdannelsen, som gjør at jeg irriterer meg over de minste ting og ser etter detaljer på stort sett alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...