Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

viss du har 4 like breie felger så hadde jeg kjøpt like breie dekk foran å bak :P dekksidene må nå være så likt som mulig.

har for lite strekk bak på min nå i forhold til foran, og det irriterer meg nokså bra :P 215/35R19 på 8,5 foran og 235/35R19 bak på 9,5. men virker som dem 235 dekka er mye breie etter måla i forhold til dem foran. har forsjellig merke dekk foran og bak..

Skrevet
Det er jeg klar over.. Men tenker på at breiere bakdekk er tøffere. :)

Det burde du jo tenkt på før du kjøpte fire like felger. :)

Skrevet
Hvor mye er 255/35-20 utenfor rullediameteren på 245/35-18? Tror det var den diameteren på original felgene..

Du hadde 245/40-18 og riktige dekk for deg blir 255/30-20. Dette gir et avvik på 1,19%. Jeg har 255/30-20 på 10x20 Alpina og det er overraskende lite strekk. Tror ikke du bør bekymre deg over den dimmensjonen på 9,5x20 felg.

Skrevet
Hvor mye er 255/35-20 utenfor rullediameteren på 245/35-18? Tror det var den diameteren på original felgene..

Du hadde 245/40-18 og riktige dekk for deg blir 255/30-20. Dette gir et avvik på 1,19%. Jeg har 255/30-20 på 10x20 Alpina og det er overraskende lite strekk. Tror ikke du bør bekymre deg over den dimmensjonen på 9,5x20 felg.

Jeg har 255/35-20" liggende.. hvor mye utenfor er de da? Kan jeg bruke de? Så en som skrev 9% utenfor, men det kan vel ikke stemme..

Skrevet

Det finnes jo et par millioner kalkulatorer for slikt, så kan du leke deg frem selv istedenfor å spør de samme spørsmålene her.

Det er det vi andre gjør..

Skrevet

Takk. :)

...men sånn seriøst må det vel være mye bedre å kunne leke seg selv istedenfor å sitte her og vente på svar som man ikke er sikker på om er rett engang?

@Jordfræsar:

Slike småting er utrolig morsomme. Ingen legger merke til at det er byttet, men likevel gjør det ting så veldig mye bedre. ;)

Skrevet

@Jordfræsar:

Slike småting er utrolig morsomme. Ingen legger merke til at det er byttet, men likevel gjør det ting så veldig mye bedre. ;)

Ja du sier noe der. Er de små detaljene som utgjør det store bildet ;) (Om man kan si det på den måten). Er "dessverre" påvirket av utdannelsen, som gjør at jeg irriterer meg over de minste ting og ser etter detaljer på stort sett alt :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...