Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor kaller du deg Fredrik 90? Det har jeg lurt på lenge, om jeg ikke husker feil har du jo et helt annet navn ;)

Han heter Fredrik...? :P

Når jeg får meg E61 så skal også den rulle på fornuftige dekk og felger, men ikke faen om den skal rulle på runflat. Det er noe så JÆVLIG dritt.

Hva er fornuftig dekk på E61? 5-serie kan du omtrent putte på hva du vil uten at det blir ubehagelig.

Med M-Sport understell og 225 40 profil så er denne hard nok å kjøre fra før, så jeg vil opprettholde den lille komforten 17" gir :)

Akkurat, Kan ikke nevne den type bil med comfort. Den er så stiv og jævlig. spretter opp i taket i alle dumper :roll:

Kjøp deg 15" som Fredrik har på E46 så har du 10cm ekstra fjæringsvei i dekka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du selvinnsikt, eller vilje til å tenke deg om en gang eller to om det jeg skriver?

Og si meg, hvem er du til å si noe slikt:

Ja det er veldig trist at det er slik, er dessverre mange med dårlig selvtillit som har behov for å sitte bak ett nick på nett å slenge dritt :(

Men her går jeg ikke løs på noen enkelt person, dette kan i beste fall kalles en situasjonsanalyse ang den stadige dritkastingen som det ble stilt spørsmål om! Men ja, synes du skal finne på noe mer produktivt enn dette ja :P

Akkurat, Kan ikke nevne den type bil med comfort. Den er så stiv og jævlig. spretter opp i taket i alle dumper :roll:

Kjøp deg 15" som Fredrik har på E46 så har du 10cm ekstra fjæringsvei i dekka

Tror nok ikke jeg får plass til noen 15" over bremsene på 325en, må nok bare leve med det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke faen om den skal rulle på runflat. Det er noe så JÆVLIG dritt.

Det er sikkert noen som liker runflats. Men jeg kan ikke akkurat si at jeg skjønner det.

Jeg har runflats.. Hadde en spiker i hjulet, har ikke det lenger men det er like mye luft likavæl.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Eska her på forumet har i løpet av et halvt års tid drevet på med å designet og ordnet skateboard. Nå er det endelig blitt realitet, og vi har fått vår første levering med brett :D

e6c6mwun2os1xl639x1q.jpg

Hva synes folket?

Alt er tegnet helt selv, fjellene i bakgrunnen er fotografert fra Molde og er faktisk forskjellige fjell fra Moldepanoramaet :)

Sjekk gjerne det ut: http://www.facebook.com/NordicSkateboards

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen hvor mye nedrakking det er på enkelte personer her inne :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja og det er IKKE lov til å spørre om dekk, siden dette er tulletråden er det bare lov til å ikke spørre om noe. :lol: Slenge med ett par f*e*r*k uttrykk her og.. [-X[-X:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...