Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan jo prøve plastidip eller bare en tape å legge over. Går utifra at du vil ha listene svart?

Mulig bimmian.com har noe som kan hjelpe deg.

Vedrørende flommen, så syns jeg bare det er rart at så mange biler og andre ting som kan reddes forholdsvis enkelt (som ferrarien, 2002 osv) "plutselig" drukner. Det er jo noen som har sovet i timen en plass da været som regel er forholdsvis forutsigbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man har en mellomregga yamaha r6 feks.

er den nå blitt tung mc pga nye reglene?

"Ny klasse A2 erstatter nåværende mellomtunge klasse. Klassen gjelder føring av mellomtung motorsykkel (høyest effekt økes fra 25 til 35 kW og forholdet effekt/vekt økes fra 0,16 til høyst 0,2 kW/kg - og motorsykkelen må ikke være "nedtrimmet" til mer enn halvparten av opprinnelig effekt) med eller uten sidevogn. For å få førerrett i denne klassen må du ta obligatorisk opplæring og avlegge førerprøve."

eller er det ved kjøp av ny sykkel at den maks kan være 70kw for å kunne trimmes ned til å registerers mellomtung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltpost, men vekk fra flomgreia...

http://www.dagbladet.no/2013/05/23/nyhe ... /27311780/

Hvorfor i kølsvarte HÆLVETE får slikt noe bli i Norge??!

Jepp, og der gjorde han mange litt mer skeptiske til innvandring generelt.... :roll:

Tipper forøvrig at absolutt alle med innvandrerbakgrunn i Norge bare digger Ubaydullah Hussein og gleder seg vilt til neste gang han ytrer seg - og dermed bidrar til at deres hverdag blir litt vanskeligere.

Sjekk forøvrig link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trengs det ett regjerings skifte, Norge må bremse strømmen av innvandrere litt nå synes jeg. Søppelmennesker som han her eller Krekar burde bli sendt på første fly hjem, samme faen hvor jævlig de får det i hjemlandet sitt :evil: De resterende som jobber, betaler skatt og respekterer Norsk kultur er velkommen til å bli :)

Nå tar det vel ikke lange tiden før Wicky er i gang med det hårsåre rasistpratet sitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trengs det ett regjerings skifte, Norge må bremse strømmen av innvandrere litt nå synes jeg. Søppelmennesker som han her eller Krekar burde bli sendt på første fly hjem, samme faen hvor jævlig de får det i hjemlandet sitt :evil: De resterende som jobber, betaler skatt og respekterer Norsk kultur er velkommen til å bli :)

Som jeg har nevnt før, er noe av problemet at enkelte strengt tatt ikke kan sendes "hjem" til noe annet sted i verden. Uten at jeg er helt sikker, mener jeg at også Ubaydullah Hussain har vært ganske lenge i Norge - selv om jeg vet om innvandrere med 2-3 år bak seg i Norge som behersker skriftlig norsk overbevisende enn dette:

wsacxyvm47wxrygzxxrw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltpost, men vekk fra flomgreia...

http://www.dagbladet.no/2013/05/23/nyhe ... /27311780/

Hvorfor i kølsvarte HÆLVETE får slikt noe bli i Norge??!

Jepp, og der gjorde han mange litt mer skeptiske til innvandring generelt.... :roll:

Tipper forøvrig at absolutt alle med innvandrerbakgrunn i Norge bare digger Ubaydullah Hussein og gleder seg vilt til neste gang han ytrer seg - og dermed bidrar til at deres hverdag blir litt vanskeligere.

Sjekk forøvrig link.

Du har ganske rett... Kvalme, bekymring og frustrasjon.

Nå tar det vel ikke lange tiden før Wicky er i gang med det hårsåre rasistpratet sitt :P

Innlegg fra deg kom ikke som et sjokk heller (og det tror jeg mange andre kan skrive under på også!) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve plastidip eller bare en tape å legge over. Går utifra at du vil ha listene svart?

Mulig bimmian.com har noe som kan hjelpe deg.

Vedrørende flommen, så syns jeg bare det er rart at så mange biler og andre ting som kan reddes forholdsvis enkelt (som ferrarien, 2002 osv) "plutselig" drukner. Det er jo noen som har sovet i timen en plass da været som regel er forholdsvis forutsigbart.

Ja, eller, vil helst prøve krom! Kan sjekke ut plastdip nærmere ;)

Peiling på hva de heter på engelsk?

Moulding. :)

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var genial :) fint kompliment til høyglans shadowline også.

Noen som vet hvordan man kan behandle høyglans-listverk? Mine har blitt litt matt og flekkete. Minner om vannmerker. Får det ikke vekk med såpe og vann.

Er det bare til å rubbe og polere, eller selger de produkter man kan gnikke på med hånd også?

Hadde vært kjekt å få frem glansen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nye Mazda 6 på veien! De er faktisk dødsfine, hadde glatt hatt en sånn! Den jeg så var i mørkerød, helt nydelig, så litt ut som nye 3ern i fronten (at lyktene smeltes inn med grillen).

Niiice.

Sånn her:

3024689021029495791.jpg

Ser mye bedre ut på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...