Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Syns grillen er litt for stor og dominerende i front, og sett rett bakfra ser den smal ut iforhold til den gamle, men den ser fortsatt mye mer agressiv ut! ;)

Hehe, skjønner hva du tenker på. Men det er akkurat passe. Akkurat hva den mangla. Virka jo spennende med V8 4.4L på dænna. Drar vel fint da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X5 har kommet seg drastisk :) Synes forrige modell var tøff, også denne. Jeg er ikke SUV-typen, men likevel er disse grei (selv om jeg aldri ville hatt en). Den første X5 var jo en tragedie, i likhet med første X3. Hva BMW tenkte på når de konstruerte hekken på E53 lurer jeg på. Det er liksom "oi, vi glemte eksosanlegget, vi lager bare to hull her og putter rørene ut gjennom de".

x5_48is_07_20090808_1704327020.jpg

Over til noe annet, ser at denne ligger fortsatt til salgs:

http://ads.seriouswheels.com/listing/11 ... r_Bus.html

Har ligget der ganske lenge, den ser jo fin ut. Fargevalget var sprekt også :D

3635p13ldvZ0kXRl.jpg

3635p6lhs2qIJkd.jpg

3635p2lr3rsMu9G.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt forstått hvorfor lyktene absolutt skal gå helt inn til grillen? Håpte de skulle gå bort ifra dette igjen da jeg så bildene av 2'ern....

Synes ikke noe om det jeg heller..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å bytte bil er da lov det? ;) tenkte å bytte bil snart selv :)

Den oppo Find5 virker spennende!

Edit: bestilte meg visst en Samsung Galaxy S4 istedet jeg :P og denne gangen med forsikring! :P

Oi, mye måtte du ut med?

tok sånn nedbetaling med abonnement osv, så betaler 800/m ;)

Aha ;) Hva er fullpris? Ga 3700 kr for min (med frakt) S3 i februar i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et walk-in-closet rom :) Men blir med egen dør inn dit, ikke sånn fancy speil over hele veggen man ruller bort osv ;)

Sette opp lettvegg for å lage garderobe er meget kurant. Men ventilasjon for å sikre luftsirkulasjon ville jeg absolutt tatt meg tid til å få med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...