Fredrik Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Vel, nå skal artistene se ut og kle seg som jenter hele gjengen. Synge høyere og lysere, og ikke minst bare tjene store penger ved å følge strømmen. Musikk uten sjel og mening. Tekstene er henta fra Ponny dagboken til Eva på 12 og melodiene er like kjedelige som en Toyota. Nei faen heller, "få je slæppe" som vi sier på landet! Hehehe... jeg liker nå "bestefar" rock jeg da... de gamle er eldst...
Andreas1 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som vet hva en ABS føler til venstre bakhjul koster, - og om det er lett å skifte selv (type "plug'n'play")?E39 - 2002 modell Pris er vel enklere å bare sende en mail til GS eller schmiedmann på, men hvis det er samme som på E36 er det supersimpelt å bytte. Plugge av en kobling i ene enden, og selve sensoren sitter med en skrue.. Noen som vet hva en ABS føler til venstre bakhjul koster, - og om det er lett å skifte selv (type "plug'n'play")?E39 - 2002 modell Fra 400 til 1150, alt ettersom om du ønsker original eller uoriginal Ingen problem å skifte selv.. Jeg ser at i tillegg til at bremselamper lyser har speedometer sluttet å virke og det samme gjelder kilometertelleren... Betyr det nå at den å ikke teller kilometer i et hele tatt siden sensor er gåen, eller teller den allikevel på annen måte og oppdaterer kilometerstand når det er reparert?
Fredrik Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Jeg ser at i tillegg til at bremselamper lyser har speedometer sluttet å virke og det samme gjelder kilometertelleren... Betyr det nå at den å ikke teller kilometer i et hele tatt siden sensor er gåen, eller teller den allikevel på annen måte og oppdaterer kilometerstand når det er reparert? Hverken ABS, ASD (eller tilsvarende) eller kilometertelleren virker (teller ikke antall kjørte kilometer), men elektronikken vet allikevel drivstofforbruket og på den måten kan man regne seg frem til antall kjørte kilometer.
ingard Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som vet hva en ABS føler til venstre bakhjul koster, - og om det er lett å skifte selv (type "plug'n'play")?E39 - 2002 modell Pris er vel enklere å bare sende en mail til GS eller schmiedmann på, men hvis det er samme som på E36 er det supersimpelt å bytte. Plugge av en kobling i ene enden, og selve sensoren sitter med en skrue.. Noen som vet hva en ABS føler til venstre bakhjul koster, - og om det er lett å skifte selv (type "plug'n'play")?E39 - 2002 modell Fra 400 til 1150, alt ettersom om du ønsker original eller uoriginal Ingen problem å skifte selv.. Jeg ser at i tillegg til at bremselamper lyser har speedometer sluttet å virke og det samme gjelder kilometertelleren... Betyr det nå at den å ikke teller kilometer i et hele tatt siden sensor er gåen, eller teller den allikevel på annen måte og oppdaterer kilometerstand når det er reparert? Er det ikke lys i kilometertelleren på speedometeret?
Andreas1 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Jo det er lys i tallene, men de er "fryst". De står med andre ord stille både på antall kilometer og på tripteller. Lurer på om de oppdateres når reperasjonen er fullført, eller om den fortsetter fra der den nå står?
Marius2002 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Et lite stykke norsk-polsk kultur/rocke historie... http://www.youtube.com/watch?v=hfmzfJHD ... re=feedlik Forresten, kan legge til disse: http://www.youtube.com/watch?v=_AIjmffMZ-E http://www.youtube.com/watch?v=qc48xDSZ ... re=related !!!
Erik89 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Jeg har vært inni granskauens rastløs i hele dag, ingenting hjelper jo. Trente, og når det ikke hjalp tok jeg meg en sykkel tur (tråsykkel), og når det ikke hjalp kasta jeg meg på mc´en og kjørte en liten tur før det regna..men jeg er fortsatt like rastløs nå, blæææh! Blir gal!
ingard Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Jo det er lys i tallene, men de er "fryst". De står med andre ord stille både på antall kilometer og på tripteller.Lurer på om de oppdateres når reperasjonen er fullført, eller om den fortsetter fra der den nå står? Lurte bare siden Fredrik sier noe om drivstofforubruket som jeg tror har ingenting med kilometertelling å gjøre. Du har ikke prøvd å la bilen stå uten batteri? Det meste kommer til live igjen hvis man bare fjerner strømmen en stund
Andreas1 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Jo det er lys i tallene, men de er "fryst". De står med andre ord stille både på antall kilometer og på tripteller.Lurer på om de oppdateres når reperasjonen er fullført, eller om den fortsetter fra der den nå står? Lurte bare siden Fredrik sier noe om drivstofforubruket som jeg tror har ingenting med kilometertelling å gjøre. Du har ikke prøvd å la bilen stå uten batteri? Det meste kommer til live igjen hvis man bare fjerner strømmen en stund Så plutselig potensialet til å gjøre slik man gjorde på dieselbiler i gamledager for å spare penger...; Stoppe kilometertelleren. -Og muligheten til å komme til å kjøpe bruktbil som har gått lenger enn oppgitt hvis forrige eier har gjort nettopp dette.
Erik89 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Går en dokumentar om jordskjelvet i Japan i år på TvNorge nå, anbefaler dere å ta en titt.
knut_olestad Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Går en dokumentar om jordskjelvet i Japan i år på TvNorge nå, anbefaler dere å ta en titt. Hvis jeg ikke vil da?
Anbefalte innlegg