Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her med en E92 som melder seg til "nesten dødsulykke" på veg hjem fra GS-treffet? Uoversiktlig risikoforbikjøring.

Aldri før har jeg vært så sikker på at "nå smeller" det, men så har det ikke gjort det :shock:

Tipper 0,5 km/t saktere så hadde det der ikke gått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at 0-100 tider egentelig er ganske uvesentlig når det kommer til bilen totale opplevelse. Både vi (meg selv også), bilpressen og enkelte produsenter henger seg alt for mye opp i at vogna skal preste best mulig opp til 100. Man har en bil som f eks S8 som går til 100 like raskt som M5en (pga Quattro selvsagt), dette har den også fått veldig mye skryt for. Men på kvartmilen og 0-250 km/t så vil S8 tape mot M5, selvsagt pga vekt og hester :)

Er det ikke slik at S8 klarer kvartmila 0.2 sekunder raskere enn hva Car&Driver klarte med F10 M5 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 i Norge er så unødvendig å tenke på. Jeg vil mye heller ha en bil som er morsom, behagelig og god å kjøre innenfor det fastsatte regelverk langs de norske veier. For eksempel er det lite som slår å sette seg inn i 2002'n når det er fantastisk vær ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 i Norge er så unødvendig å tenke på. Jeg vil mye heller ha en bil som er morsom, behagelig og god å kjøre innenfor det fastsatte regelverk langs de norske veier. For eksempel er det lite som slår å sette seg inn i 2002'n når det er fantastisk vær ute.

Akkurat som din nye VW :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 i Norge er så unødvendig å tenke på. Jeg vil mye heller ha en bil som er morsom, behagelig og god å kjøre innenfor det fastsatte regelverk langs de norske veier. For eksempel er det lite som slår å sette seg inn i 2002'n når det er fantastisk vær ute.

Akkurat som din nye VW :mrgreen:

Akkurat som mordi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag i dag. :D:)

Fått prøvekjørt M135i, utrolig morsom bil på svingete veier :evil::P

Gikk også unektig bra !

Sett på powerdrift sesong starten på GMS.

Fikk start på en kompis sin e30 med m50b25 motor som har blitt turob konvertert i vinter.

Avslutter kvelden med en kald en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at 0-100 tider egentelig er ganske uvesentlig når det kommer til bilen totale opplevelse. Både vi (meg selv også), bilpressen og enkelte produsenter henger seg alt for mye opp i at vogna skal preste best mulig opp til 100. Man har en bil som f eks S8 som går til 100 like raskt som M5en (pga Quattro selvsagt), dette har den også fått veldig mye skryt for. Men på kvartmilen og 0-250 km/t så vil S8 tape mot M5, selvsagt pga vekt og hester :)

Er det ikke slik at S8 klarer kvartmila 0.2 sekunder raskere enn hva Car&Driver klarte med F10 M5 da?

Korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta nettopp en Warsteiner-M3 e30 med LJ-skilt i Sandefjord! Noen som vet hvem?

Lurt på det samme... har sett den her flere ganger... han khan duden sin? Er vell BBS rs felger på den. Ett stykk rå bmw er det hvertfall :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat en stykk most e39 i bondebakken i Halden.. Sort en, med rondell bak og ukjent forran.. skiltene var vekk og.. Kom 2 snutær bort å ba meg snu. Lukter promillekjøring av den der.. Flaks jeg ikke fikk bot, kjørte mot enveiskjøring. :) Snarvei hjem fra jobb..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 i Norge er så unødvendig å tenke på. Jeg vil mye heller ha en bil som er morsom, behagelig og god å kjøre innenfor det fastsatte regelverk langs de norske veier. For eksempel er det lite som slår å sette seg inn i 2002'n når det er fantastisk vær ute.

Akkurat som din nye VW :mrgreen:

Akkurat som mordi!

Mordi? Mente du mordor? Modi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at 0-100 tider egentelig er ganske uvesentlig når det kommer til bilen totale opplevelse. Både vi (meg selv også), bilpressen og enkelte produsenter henger seg alt for mye opp i at vogna skal preste best mulig opp til 100. Man har en bil som f eks S8 som går til 100 like raskt som M5en (pga Quattro selvsagt), dette har den også fått veldig mye skryt for. Men på kvartmilen og 0-250 km/t så vil S8 tape mot M5, selvsagt pga vekt og hester :)

Er det ikke slik at S8 klarer kvartmila 0.2 sekunder raskere enn hva Car&Driver klarte med F10 M5 da?

Korrekt.

Det skulle jeg gjerne ha sett litt dokumentasjon på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...