Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er kjedelig. Skulle lagt kabel og hatt en trådløs ruter til.

Det har vært tenkt på ja.. Og faktisk de som foreslo det.. Men jeg ble så jævlig forbanna når han sa at jeg burde kjøpe meg en ekstra ruter..

Betaler jo månedlig avdrag på den jeg har fra de. Og jeg foreslo at jeg kunne kjøpe en ny ruter selv av annet merke om jeg slapp å leie av de men det sier seg jo selv at de ikke gikk med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir å gå tilbake til Telenor!

Var aldri et problem med dem der jeg bodde før hvertfall.

NGT har virkelig vært en prøvelse og jeg har regelrett hatt store utfordringer med å holde meg selv fra og skrike til enkelte av de på tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og hvis du begynner å skrike, merker du at de har opplevd det noen ganger før. Det var først når jeg ble hissig at ting begynte å løse seg. Men så hjalp det kanskje at jeg var utenfor bindingstid, så de ville gjerne beholde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet oljen på gearkassen idag. Det er som om jeg har fått en ny gearkasse... selv når den har kjørt over 330000 Km... :)

så bra Fredrik! gøy å høre at du merket så god forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet oljen på gearkassen idag. Det er som om jeg har fått en ny gearkasse... selv når den har kjørt over 330000 Km... :)

Høres bra ut :) Jeg har selv bestillt time til å bytte olja på Automaten i E34en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet oljen på gearkassen idag. Det er som om jeg har fått en ny gearkasse... selv når den har kjørt over 330000 Km... :)

så bra Fredrik! gøy å høre at du merket så god forskjell :)

Takk... den har vært litt "kantet" de siste 100K kilometerne samt vanskelig å få i gear når den har vært kald, men nå er alt bare en fryd... så bløt og smidig... :)

Shattered: Jada... stadig min gamle E46 318d Touring fra 2003... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet oljen på gearkassen idag. Det er som om jeg har fått en ny gearkasse... selv når den har kjørt over 330000 Km... :)

Høres bra ut :) Jeg har selv bestillt time til å bytte olja på Automaten i E34en :)

Du har automat du ja..! nå skal ikke jeg rakke ned, men på slik gammel bil, er jeg glad for at jeg har manuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har automat du ja..! nå skal ikke jeg rakke ned, men på slik gammel bil, er jeg glad for at jeg har manuell :)

Ja det er jo en smak sak, sånn effektmessig så skal du være veldig glad du ikke har automat :lol: Men om jeg kunne bytte så ville jeg hatt automat på E90en og manuell på E34en, men automat passer bra til denne bilen med original hjul og understell :wink:

Den har det siste året vært litt hard i gearskiftene når kassa er kald, så jeg håper en flush skal hjelpe. Ellers så fungerer den utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har automat du ja..! nå skal ikke jeg rakke ned, men på slik gammel bil, er jeg glad for at jeg har manuell :)

Ja det er jo en smak sak, sånn effektmessig så skal du være veldig glad du ikke har automat :lol: Men om jeg kunne bytte så ville jeg hatt automat på E90en og manuell på E34en, men automat passer bra til denne bilen med original hjul og understell :wink:

Den har det siste året vært litt hard i gearskiftene når kassa er kald, så jeg håper en flush skal hjelpe. Ellers så fungerer den utmerket :)

ja, det måtte jo vært det jilleste det ;)

en god flush bør gjøre susen :) langt har den gått nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...