Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

What?

Stjålet en Z8 fra Kristiansand i helga. Så den på spottetråden her inne.

Håper de får tak i de som stjal den og gir vedkommende den straffen de fortjener. Mest sannsynlig er den nok sendt langt ned i landene og sikkert nok allerede delvis demontert for salg av deler :(

Leste på fjasboka at bil og brødhue var funnet og pågrepet i København! :) Usikker på om det var noe skader på bilen.

Hvor dum må du være for å stjele en bil, og når man først skal gjøre det, så tar man en det finnes 3 stk av i Norge? Er jo ikke vanskelig å kjenne igjen en Z8 etter veien! At det ikke skal få gå an å ha noe i fred! :evil:

Apropos å kjøre i sine egne tanker.. Jeg blas rett forbi en fotoboks jeg vet meget godt av i rundt 115 km/t i 80 sona. Blinka ut av ville helvete! :P Det er vel 1,5-2 år siden tenker jeg, og jeg har enda ikke fått noe bot! Dypt savnet er den heller ikke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos å kjøre i sine egne tanker.. Jeg blas rett forbi en fotoboks jeg vet meget godt av i rundt 115 km/t i 80 sona. Blinka ut av ville helvete! :P Det er vel 1,5-2 år siden tenker jeg, og jeg har enda ikke fått noe bot! Dypt savnet er den heller ikke! :P

Jeg har nå sagt fra, så bota får du snart :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er med å kjøpe vannpipe og frukttobakk i utlandet og ta med hjem? :D

Er i spania atm:cool:

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Kjøpte det i Aqaba, Jordan i våres! Gikk helt fint å ta med seg hjem :) Ikke at jeg har brukt den, var nok en smule kortenkt med tanke på at det ikke er bruk av snus eller røyk her i gården :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...