Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For oss som er vant med Norge så tror jeg det kan bli varmt. Kjenner dog en som bor der, og han har det som plommen i egget, gift med thaikjerring osv.......
Er sikkert greit å bo med norsk lønn :)

Ja, har fått med meg at det er drøyt varmt. Men vil nå tro dette er en tilvenningssak.

I mitt tilfelle vurderer jeg å bo der over lengre tid. "Thaikjerring" er ikke poenget (men sikkert en bonus) :wink:

Er garantert fett der nede med norsk lønn, men i dette tilfellet er det mer normalt tror jeg, dvs tipper et sted mellom 5-10 000kr pr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine innlegg er som regel alltid ment direkte kritisk mot noe eller noen, men når du blir konfrontert så... Ja... Samme for meg! Er ikke så lett å forstå deg tydeligvis! :)

Det rare er jo at de i såfall alltid er de samme som reagerer :wink: De samme som reager på akkurat samme måte når andre yttrer sin mening om noe, kan vel ikke akkurat kalle det sutrekopper men en mild versjon kanskje :P

Når det er sagt så kan jeg være en sikkelig sutrekopp selv i blandt, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jom coilovers er stivt nok til å briste ribbein viss noen lurte :P

hosta som en galning lenge nå og går på pencelin osv. og har nokså vondt i brystet ved hosting og bøying osv. var ute og kjørte en tur så sa det knekk over en hump..

gjør helt innforjæææævlig vondt, eneste som var å gjør var å trø 3 ibux og 1 paracet sa legen... fy jeg er lei av å være syk.

Slått deg noe i det siste? Hadde det akkurat likedan selv for 4-5 uker siden, da jeg hadde bristet 2 ribben og et kragebein.

Fikk en skikkelig hostekule, så sa ble det en knekk i brystkassen. Fikk nesten ikke til å puste eller røre på meg etterpå! :P Jævlig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg pusset overflaterust på Mercedesen. Fikk fjernet dette og lakket på nytt. Resultatet ble vel, tja hva skal man si, "hjemmemekk"? Når det er mørkt ute ser man ikke at det er lakket :mrgreen:

Det er jo samme farge, men den gamle lakken er slitt og 15 år gammel OG man ser kanten jeg har maskert rundt.

Det er uansett en god bruksbil og rusten er borte, med andre ord har jeg vel bil i noen år til :D

Her er et bilde fra midt under maskeringen:

[ Bilde ]

Masker først med rette linjer rundt området du skal lakke, så legger du ei runde til med taper som du "vrenger" horisontalt, da får du en jevn overgang isteden for slike kanter som du fikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jom coilovers er stivt nok til å briste ribbein viss noen lurte :P

hosta som en galning lenge nå og går på pencelin osv. og har nokså vondt i brystet ved hosting og bøying osv. var ute og kjørte en tur så sa det knekk over en hump..

gjør helt innforjæææævlig vondt, eneste som var å gjør var å trø 3 ibux og 1 paracet sa legen... fy jeg er lei av å være syk.

Slått deg noe i det siste? Hadde det akkurat likedan selv for 4-5 uker siden, da jeg hadde bristet 2 ribben og et kragebein.

Fikk en skikkelig hostekule, så sa ble det en knekk i brystkassen. Fikk nesten ikke til å puste eller røre på meg etterpå! :P Jævlig følelse!

nei bare vært syk, hosta noe ekstremt pga det, har halsbetennelse, øreverk, feber osv er nok hostinga som har forårsaka bristen.

lenge gikk det før smertene dine forsvant?

er jo helt grønnsak nå jo :P klarer kun ligge strekk ut eller stå opp. ikke tenke på å bruke krefter med venstre armen. hoster jeg er det rett før tårene pibler fram :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en skikkelig hostekule, så sa ble det en knekk i brystkassen. Fikk nesten ikke til å puste eller røre på meg etterpå! :P Jævlig følelse!

DET!! Akuratt det skjer med meg også en sjelden gang, gjør så jævla forbanna vondt at jeg ikke klarer å puste eller bevege meg. Stikker liksom i brystet hvis men prøver å puste eller bevege seg, også går det brått over igjen og alt er greit :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i en god uke hos meg ja. Søsteren min jobber i helsevesenet, å hun sa at ved ribbeinsbrist så var det typisk at det gikk et par uker før det ble helt vanvittige smerter en stund! Og det stemte bra hos meg vertfall.

Ja, de to første nettene, så fikk jeg kun til å sitte å lene på sofaputene. Satt slik så godt som hele dagen, og var bare opp for å gå på do. De to første nettene satt jeg slik å sov også, da jeg ikke hadde sjangs til å ligge! Ble bedre og bedre etter et par dager heldigvis! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg pusset overflaterust på Mercedesen. Fikk fjernet dette og lakket på nytt. Resultatet ble vel, tja hva skal man si, "hjemmemekk"? Når det er mørkt ute ser man ikke at det er lakket :mrgreen:

Det er jo samme farge, men den gamle lakken er slitt og 15 år gammel OG man ser kanten jeg har maskert rundt.

Det er uansett en god bruksbil og rusten er borte, med andre ord har jeg vel bil i noen år til :D

Her er et bilde fra midt under maskeringen:

[ Bilde ]

Masker først med rette linjer rundt området du skal lakke, så legger du ei runde til med taper som du "vrenger" horisontalt, da får du en jevn overgang isteden for slike kanter som du fikk. :)

Takk for tipset! Jeg gikk over på "frihånd" i kantene etter maskeringen var tatt vekk. Fikk dekket det meste da :) Maskeringen var mest for å ikke spre den røde grunningen overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres ikke noe godt ut :? Tok det opp med legen min da jeg var på kontroll, så lenge det ikke vedvarte så var det nok snakk om luftsmerter. På oss unggutter så er visst ikke lungehulen hvor lunga ligger helt ferdig utviklet, så noen ganger så kunne man få luftsmerter som stikker i brystet. Kunne også ha noe med stress og annspente muskler og sener å gjøre men jeg følte det var på "innsiden" altså :-k

Hadde jeg vært 50 år så hadde han vært mer bekymret sa legen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg gikk på trynet på fest, så forklaringen min ligger nokk der! ;) Hjernerystelse, bristet to ribbein og kragebein på høyre side, så fikk jeg lungebetennelse med det samme jeg holdt på! Finfin start på sommeren! :P

Krympa med 10kg på 2-3 uker da, så litt positivt var det jo..! ;)

Det verste er at det var knallvær de ukene jeg lå på sofaen, og når jeg begynte å dra meg til var det bare drittvær! Tror det er første gangen på 20 år at det snart er Juli, og jeg ikke har badet enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha bil som bare funker så er det Toyota som gjelder ! ;P

På min Toyota Carina 2,0gli touring 97 modell så funker alt ! Alle fire el vinduer, a/c etc.

Beste 11000,- jeg har investert i bil ! Hoho.

Men det stopper der ! Er ikke no BMW kjøreglede ! Men fader meg sprek. Går bedre enn e36 320 ! Hoho.

Skal jeg ha det moro så har jeg fanga meg denne rakkeren til det ! 8-)

taze4a4y.jpg

ysa6eraq.jpg2a6ujupe.jpg

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg gikk på trynet på fest, så forklaringen min ligger nokk der! ;) Hjernerystelse, bristet to ribbein og kragebein på høyre side, så fikk jeg lungebetennelse med det samme jeg holdt på! Finfin start på sommeren! :P

Krympa med 10kg på 2-3 uker da, så litt positivt var det jo..! ;)

Det verste er at det var knallvær de ukene jeg lå på sofaen, og når jeg begynte å dra meg til var det bare drittvær! Tror det er første gangen på 20 år at det snart er Juli, og jeg ikke har badet enda!

Hehehe, ja det er fort gjort :wink: Er alltid sånn at når det blir fint eller man har ferie så kan du banne på at du blir syk, samme var i jula i fjor da jeg tok meg litt fri. Visst faen skulle jeg få influensa og 40 i feber, i jula når man har fri :evil:

Når det gjelder bading så bader jeg ikke før det er over 20 grader i vannet, var tett på her for noen uker siden men så kom gråværet :( I år har jeg ikke båt heller, har alltid blitt noen ufrivillige badeturer da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja det er fort gjort :wink: Er alltid sånn at når det blir fint eller man har ferie så kan du banne på at du blir syk, samme var i jula i fjor da jeg tok meg litt fri. Visst faen skulle jeg få influensa og 40 i feber, i jula når man har fri :evil:

Når det gjelder bading så bader jeg ikke før det er over 20 grader i vannet, var tett på her for noen uker siden men så kom gråværet :( I år har jeg ikke båt heller, har alltid blitt noen ufrivillige badeturer da :P

Er vel gjerne slik det funker ja!

Nei, når gradestokken kryper opp og over 15-20 grader, og den verste snøsmeltinga er unnagjort, så er det rett oppi elva å prøve en runde! :P Får jo sjokk med det samme, man man får jo kavet seg på land! Men fy så godt etterpå! Funker som prevensjon og, for det går nesten en ukes tid før man får noe som kan ligne på en penis igjen..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...