Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har du sett om du har baklys da?

Sett på check kontrollen om det står hva som er galt?

De lyser hele tida.

Hvor er den? :P

Er et varsel om at en eller annen pære bak er gåen. Får ikke opp hvilken det er på E46. Er bare å skru på alt av lys og se hva som er galt. Jeg gjetter skiltlys :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på legevakta i går, klarte plutselig ikke å gå på do :shock: ....

Så fikk kobla inn et kateter og tømt meg får urin (slange inn i urinveien) Var veldig ubehagelig og litt vondt også, men fikk bedøvelseskrem som sikkert fjerna 90-95% av smerten, men likevell ikke noe digg. :roll:

Så var jeg der i 6 timer, fikk innsprøyta morfin lignende veske i armen og var ganske fjern mesteparten av tiden... så etter disse 6 timene klarte jeg endelig å urinere selv, men tar meg 1-2 min å komme igang og sliter veldig, når jeg først kom i gang så er strålen svak og jeg kan ikke øke trykket, så tar en stund å pisse. etter x antall tester så mente de at ryggsmertene mine var en mulig årsak og ble sendt hjem med 5 forskjellige smertestillende og skal dra tilbake om jeg ikke kan pisse ordentlig lenger.. Håper at jeg får tilbake normal urineringsevne ellers er det tilbake og utføre mange tester, worst case er operasjon.. blææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fyda, slikt er ikke noe greit :( Kateter og greier, grøsser bare ved tanken på å stikke noe opp i snurrebassen. Meg måtte de lagt i full narkose for å få til det :wink: Glemmer ikke jeg var på sykehuset hos mormor en gang, satt å så på at de tok blodprøve og stakk inn intravenøst. Da gikk jeg plutselig i svart gitt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble MEGET positivt overrasket, føltes ganske likt som når man endelig får til ein breisladd skikkelig som man har øvd på lenge, eller fått en stor fisk på stanga, eller scoret et mål i fotball da man var yngre og spilte kamp med laget, noen av de, hahaha merker jeg er trøtt og påvirka av meds, etter det jeg har skrevet nå... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett om du har baklys da?

Sett på check kontrollen om det står hva som er galt?

De lyser hele tida.

Hvor er den? :P

Er et varsel om at en eller annen pære bak er gåen. Får ikke opp hvilken det er på E46. Er bare å skru på alt av lys og se hva som er galt. Jeg gjetter skiltlys :P

Ja, mangler et skiltlys. Men da er det rart at begge lampene lyser? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...